Select the type of procedure
Commercial procurement
21273540
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
25 102 000 MDL
Period of clarifications:
3 Sep 2024, 11:08 - 16 Sep 2024, 11:00
Submission of proposals:
16 Sep 2024, 11:00 - 24 Sep 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru pentru achiziții a examinat solicitările de clarificări parvenite în cadrul desfășurării procedurii de achiziție publică. Astfel, pe lîngă cerințele prevăzute în anunțul de participare, grupul de lucru pentru achiziții, în comun cu consultanții/specialiștii din cadrul grupului de lucru au analizat și partea tehnică (caietul de sarcini cu volumele de lucrări) pentru a exclude situațiile când sunt depistate anumite erori sau omisiuni la momentul evaluării ofertelor sau pe parcursul executării contractului de achiziție publică de lucrări.
În rezultatul examinării caietului de sarcini, au fost identificate anumite omisiuni în volumele de lucrări vociferate de către consultanții responsabili de domeniu. Acestea urmează a fi remediate în scopul asigurării satisfacerii ulterioare a necesităților autorității contractante fără impedimente.
Având în vedere că aplicarea măsurilor corective va necesita timp, grupul de lucru pentru achiziții nu poate stabili o data exactă de extindere/prelungire a termenului de depunere a ofertelor.
Reieșind din aceste circumstanțe, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție publică până la expirarea termenului de depunere a ofertelor din următoarele considerente.
Potrivit articolului 71 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică.
În situațiile descrise la art. 71 alin. (1) lit g) din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru pentru achiziții, în speța data, anulează procedura de achiziție deoarece în rezultatul analizei documentației de atribuire au fost constatate unele erori/omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 din aceeași lege.
În acest context, după revizuirea documentației de atribuire, care va necesita o perioadă de timp, procedura de achiziție va fi inițiată/publicată în conformitate cu prevederile legale.
În rezultatul examinării caietului de sarcini, au fost identificate anumite omisiuni în volumele de lucrări vociferate de către consultanții responsabili de domeniu. Acestea urmează a fi remediate în scopul asigurării satisfacerii ulterioare a necesităților autorității contractante fără impedimente.
Având în vedere că aplicarea măsurilor corective va necesita timp, grupul de lucru pentru achiziții nu poate stabili o data exactă de extindere/prelungire a termenului de depunere a ofertelor.
Reieșind din aceste circumstanțe, grupul de lucru pentru achiziții a decis de a anula procedura de achiziție publică până la expirarea termenului de depunere a ofertelor din următoarele considerente.
Potrivit articolului 71 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică.
În situațiile descrise la art. 71 alin. (1) lit g) din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru pentru achiziții, în speța data, anulează procedura de achiziție deoarece în rezultatul analizei documentației de atribuire au fost constatate unele erori/omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 din aceeași lege.
În acest context, după revizuirea documentației de atribuire, care va necesita o perioadă de timp, procedura de achiziție va fi inițiată/publicată în conformitate cu prevederile legale.
Date of cancellation
19 Sep 2024, 15:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Sep 2024, 11:08
Date modified
19 Sep 2024, 15:56
Achizitii.md ID
21273540
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
10 Sep 2024, 08:33
Question's name:
Cu referire la Notă: Se solicită efectuarea ridicărilor topogeodezice și elaborarea schiței de proiect cu profile transversal și longitudinale a părții carosabile. Schița de proiect trebuie să fie elaborată de către un proiectant atestat.
Question:
In baza la ce ați efectuat caietul de sarcini, dacă lipsește ridicarea topogeodezică și schița de proiect, inseamnă că volumele din caietul de sarcini nu vor corespunde volumelor reale din teren. Indicați vă rog din ce surse financiare vor fi executate schița de proiect și ridicarea topogeodezică de către un priectant atestat? Și cum se va proceda dacă, in urma ridicării topogeodezice se vor modifica esențial volumele caitului de sarcini sau constructivul prevăzut caitului de sarcini nu va corespunde realităii din teren?
Answer (11 Sep 2024, 11:20):
Beneficiarul a analizat solicitarea parvenită în perioada de clarificări de la operatorul economic și vă comunică următoarele: Caietul de sarcini a fost elaborat în baza studiului a situației din teren.
Solicitarea de elaborare a schiței de proiect ( profile longitudinale și transversale) este bazata pe posibilitatea de a monitoriza si verifica de catre beneficiar și antreprenor execuțiea lucrărilor conform caietului de sarcini și a normelor în vigoare.
Executia lucrarilor topo geodezice și de proiectare este parte integrată a contractului de achizitii/ofertei si se va reflecta in graficul de executie a lucrarilor, unde termenul de elaborare a acestuia nu va depasi două săptămîni.
Valoarea estimată a lucrărilor topo geodezice și de proiectare sunt calculate conform NCM L. 02.11-2:2013 și sunt incluse în costul estimativ al lucrărilor pentru obiectivul dat.
Date:
16 Sep 2024, 10:22
Question's name:
Garantie buna executie
Question:
Buna ziua. Termenul garantiei de buna executie, in caz ca va fi garantie bancara, care trebuie sa fie? Până pe ce dată să fie valabil? Noi doar nu stim anticipat cand va fi procesul verbal de finalizare a lucrarilor pentru a putea calcula un an.
Answer (16 Sep 2024, 10:38):
Garanția bancară de bună execuție urmează să fie valabilă pe întreaga perioadă de garanție a lucrărilor, care este 1 an de la data recepției la terminarea lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor 11 luni calendaristice de la semnarea contractului
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK