1
Enquiry period
with 03.09.2024 10:23
to 18.09.2024 14:08
2
Bidding period
with 18.09.2024 14:08
to 29.09.2024 13:08
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 33 879 100 MDL
Period of clarifications: 3 Sep 2024, 10:23 - 18 Sep 2024, 14:08
Submission of proposals: 18 Sep 2024, 14:08 - 29 Sep 2024, 13:08
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
3 Sep 2024, 10:05
Date modified
10 Sep 2024, 8:34
Estimated value (without VAT)
33 879 100 MDL
Achizitii.md ID
21273518
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
21 Oct 2024 10:22 - 22 Sep 2025 10:22
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului R2 Chișinău – Bender – Tiraspol – M5 km 45,33-50,50, amplasat teritorial în raionul Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae r2 anenii noi.doc
Bidding Documents
-
3.09.24 10:23
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
3.09.24 10:23
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
3.09.24 10:23
cs anenii noi r2 (modificat).doc
Bidding Documents
-
6.09.24 16:36
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 24 671 308,10 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. "Administraţia de Stat a Drumurilor" nr. ocds-b3wdp1­ MD1725347167889 din 25.10.2024 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitaţiei publice nr. ocds­ b3wdpl-MD1725347167889 din 22.07.2024, în vederea achiziţionării "Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului R2 Chişinău - Bender - Tiraspol - M5 km 45, 33-50, 50, amplasat teritorial în raionul Anenii Noi”, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentaţia de atribuire. Conform clasamentului pentru procedura de licitaţie deschisă cu obiectivul "Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului R2 Chişinău - Bender - Tiraspol - M5 km 45, 33-50, 50, amplasat teritorial în raionul Anenii Noi ", SRL "Nouconst" a propus cel mai mic preţ, suma fără TVA fiind de 24 671 308, 10 lei (douăzeci şi patru de milioane şase sute şaptezeci şi una de mii trei sute opt lei, 10 bani), la care se adaugă taxa pe valoarea adaugată în cuantum de 4 934 261, 62 lei (patru milioane nouă sute treizeci şi patru de mii două sute şaizeci şi unu lei, 62 bani). În urma evaluării documentelor ofertei şi a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului S.R.L.„Nouconst" grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziţionarea "Lucrări de reparaţie a îmbrăcămintei rutiere a drumului R2 Chişinău - Bender - Tiraspol - M5 km 45, 33- 50, 50, amplasat teritorial în raionul Anenii Noi " ofertantului sus-numit. Prin clarificările oferite, operatorul economic S.R.L. „Nouconst " a justificat preţul anormal de scăzut. Oferta câştigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate actele conform cerinţelor din anunţul de participare, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, specificaţiile şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare şi tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câştigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) şi art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi vor cuprinde toate datele prezentate în oferte, după cum au fost precizate în documentaţia de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitat ea prezentării informaţiei referitoare la forma garanţiei de bună execuţie, pentru a putea fi introdusă în proiectele contractelor de antrepriză, care ulterior vor fi înaintae în adresa Dvs spre studiere şi semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertanţii să prezinte, la încheierea contractelor, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractelor, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanţelor nr . 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziţie publică, ofertanţii desemnaţi câştigători vor prezenta autorităţii contractante şi Agenţiei Achiziţii Publice „Declaraţia privind confirmarea identităţii beneficiarilor efectivi şi neîncadrarea acestora în situaţia condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani ".
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 24 743 018,31 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

„GENESIS International„SRL

Normalized price: 25 992 925,08 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

CREDO INDUSTRY

Normalized price: 26 903 808,56 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

S.A. LUSMECON

Normalized price: 29 088 848,71 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 30 599 435,93 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications