1
Enquiry period
with 30.08.2024 13:36
to 18.09.2024 09:55
2
Bidding period
with 18.09.2024 09:55
to 27.09.2024 08:55
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 14 360 000 MDL
Period of clarifications: 30 Aug 2024, 13:36 - 18 Sep 2024, 9:55
Submission of proposals: 18 Sep 2024, 9:55 - 27 Sep 2024, 8:55
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
30 Aug 2024, 12:55
Date modified
9 Sep 2024, 11:00
Estimated value (without VAT)
14 360 000 MDL
Achizitii.md ID
21272970
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
21 Oct 2024 13:33 - 22 Sep 2025 13:33
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G116 R30 – Alava – Volintiri – frontiera cu Ucraina km 20,28-21,80 și G114 G113 – Talmaza – Olănești – R31 km 23,74-25,11, amplasat teritorial în raionul Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
30.08.24 13:36
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
30.08.24 13:36
duae g116 r30 ștefan vodă.doc
Bidding Documents
-
30.08.24 13:36
cs modificat g114, g116 stefan-voda.docx
Bidding Documents
-
9.09.24 11:00
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CREDO INDUSTRY

Normalized price: 11 813 656,95 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725011777377 din 29.10.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725011777377 din 27.09.2024, în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G116 R30 – Alava – Volintiri – frontiera cu Ucraina km 20,28-21,80 și G114 G113 – Talmaza – Olănești – R31 km 23,74-25,11, amplasat teritorial în raionul Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Credo Industry ” S.R.L. a propus cel mai mic preț de 11 813 656,95 (unsprezece milioane opt sute treisprezece mii șase sute cincizeci și șase, 95 bani) lei fără TVA și 14 176 388,35 (paisprezece milioane una sută șaptezeci și șase mii trei sute optzeci și opt, 35 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 11 883 463,51 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IRINDA PRIM

Normalized price: 11 918 563,61 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 12 440 296,86 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 13 221 323,71 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications