1
Enquiry period
with 28.08.2024 15:05
to 02.09.2024 15:30
2
Bidding period
with 02.09.2024 15:30
to 06.09.2024 15:30
3
Auction
09.09.2024 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 304 167 MDL
Period of clarifications: 28 Aug 2024, 15:05 - 2 Sep 2024, 15:30
Submission of proposals: 2 Sep 2024, 15:30 - 6 Sep 2024, 15:30
Auction start date: 9 Sep 2024, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conservă mixtă din arpacaș de orz cu carne de porc
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010, HG nr.221/2009 și HG nr.624/2020 ( anexa 1 și 2 lit. g), HG nr.876/2023, HG 229/2013.
Caracteristicile produsului:
Conservele cu aspect exterior de felul doi, masă fiartă bine, nerăsfiartă , sfărâmicioasă, fără aglomerări, cu bucățele de carne. Culoarea omogenă, crem.
- mirosul şi gustul caracteristic tipului dat de produs conservat cu aromă de condimente, fără gust şi miros străin.
- conţinutul de carne : minimum 30%
Aspectul ambalajului-exterior: cutii metalice cu capac cu inel de tragere, cu auto-etanșare, nebombate cu greutatea netă de 200 gr.
Termenul de valabilitate al produsului - minim 18 luni din data livrării.
Etichetarea şi marcarea: conform Legii nr.279/2017.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale; sfori, funii, frânghii, etc.
Reguli pentru verificarea calității:
- la fiecare lot se verifică: ambalarea, marcarea, proprietățile organoleptice, fizico-chimice și microbiologice.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
a) pentru produsele autohtone: certificat de calitate de la producător însoțit de raport de încercări;
b) pentru produsele din import: certificat sanitar veterinar/ certificat de sănătate emis de autoritățile competente din țara exportatoare, certificat de calitate de la producător/importator;
c) copia planului de autocontrol (la începutul livrărilor).
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada octombrie – 19 decembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar al AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22, adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile):
Alte cerințe:
- ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
28 Aug 2024, 14:50
Date modified
28 Aug 2024, 15:05
Estimated value (without VAT)
304 167 MDL
The minimum downward of the price
1 216,67 MDL
Achizitii.md ID
21272355
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu 37
Contract period
20 Sep 2024 14:58 - 30 Dec 2024 15:01
List of positions
1)
Title
Conservă mixtă din arpacaș de orz cu carne de porc (ambalaj: 200 gr.) CPV: 15100000-9 - Animal products, meat and meat products
Quantity: 2500.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
28.08.24 15:05
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
28.08.24 15:05
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
28.08.24 15:05
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
28.08.24 15:05

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Customagic

Normalized price: 188 325 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications