1
Enquiry period
with 28.08.2024 14:33
to 09.09.2024 14:00
2
Bidding period
with 09.09.2024 14:00
to 12.09.2024 16:00
3
Auction
13.09.2024 10:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 937,60 MDL
Period of clarifications: 28 Aug 2024, 14:33 - 9 Sep 2024, 14:00
Submission of proposals: 9 Sep 2024, 14:00 - 12 Sep 2024, 16:00
Auction start date: 13 Sep 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ochelari de protecție pentru sudori
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Virsta
Contact phone
023153361
Purchase data
Date created
28 Aug 2024, 14:21
Date modified
5 Sep 2024, 9:18
Estimated value (without VAT)
2 937,60 MDL
The minimum downward of the price
40 MDL
Achizitii.md ID
21272338
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Contract period
14 Oct 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Ochelari de protecție pentru sudori. Lentile filtrante rotunde împotriva riscurilor de natură radiativă, inflamabilă, mecanică și electrică. Material neinflamabil. Coeficient de reflecție spectrală minim 60%, protecție antișoc și UV, cu câmp larg de vedere 180 grade. Protecție frontală și pe lateral împotriva riscurilor mecanice (particule de praf și aerosoluri, așchii de lemn sau metal, lichide și efecte termice), rezistenți la zgârieturi și nu se aburesc în timpul lucrului. Ramă metalică inoxidabilă flexibilă cu fixare etanșă pe ochi și față. Bandă elastică lată ajustabilă pe cap. Material neted, rezistent la corozie și medii agresive. Greutate maximă 150g. EN 166, EN 175. CPV: 18100000-0 - Occupational clothing, special workwear and accessories
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Absolutely Safety SRL

Normalized price: 3 375 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications