1
Enquiry period
with 20.08.2024 17:01
to 01.09.2024 14:52
2
Bidding period
with 01.09.2024 14:52
to 08.09.2024 14:52
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 54 900 EUR
Period of clarifications: 20 Aug 2024, 17:01 - 1 Sep 2024, 14:52
Submission of proposals: 1 Sep 2024, 14:52 - 8 Sep 2024, 14:52

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

servicii de PR&Comunicare 2024 România

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
The contact person
Full name
Cebotari Cristina
Contact phone
060012327
Purchase data
Date created
20 Aug 2024, 17:01
Date modified
30 Aug 2024, 14:52
Achizitii.md ID
21270702
CPV
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-datele pentru licitatie
20.08.24 17:01
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
declaratie activitate.doc
Bidding Documents
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
declaraţie oferta.docx
Bidding Documents
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
rechizite bancare bank detalies.docx
Bidding Documents
-date necesare pentru garantie
20.08.24 17:01
stecificatie de pret-tehnica fin.docx
Bidding Documents
-se completeaza si se semneaza electronic
20.08.24 17:01
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
-se completeaza si se semneaza electronic
30.08.24 14:52
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Date:
28 Aug 2024, 16:27
Question's name:
Intrebare referitor parteneriate media
Question:
Referitor la solicitarea de parteneriate media gratuite, aceasta nu este o practica uzuala in Romania. Intrucat canalele mass-media functioneaza in regim privat si se autofinanteaza, titlu gratuit primesc doar mesajele de interes public (ex. sanatate, siguranta publica, etc). Va rugam specificati daca Autoritatea Contractanta are in vedere o serie de beneficii pe care canalele media le pot avea ca urmare a stabilirii parteneriatelor cu ONVV.
Answer (29 Aug 2024, 13:12):
În prezent, Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova, cu excepția includerii logoului de sponsor/partener pe bannerele evenimentului și a menționării canalului media ca sponsor/partener pe parcursul evenimentului, nu dispune de beneficii specifice care ar putea fi oferite canalelor media în schimbul parteneriatelor.
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Date:
29 Aug 2024, 15:01
Question's name:
Intrebare referitor parteneriate media
Question:
Va rugam specificati daca exista posibilitatea de ca ONVV sa participe la galele potentialelor canale de presa din Romania - partener ale evenimenetului, cu standuri de degustare a produselor promovate de catre ONVV.
Answer (30 Aug 2024, 09:41):
ONVV are o asa experienta pentru vizibilitate si promovare dar toate participarile se efectueaza doar in urma coordonarii cu ONVV in prealabil.
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Date:
29 Aug 2024, 17:27
Question's name:
Cerinte restrictive in DUAE
Question:
In DUAE, Autoritatea Contractanta solicita la punctul 4B.2 o cifra de afaceri anuala de 27.000.000 lei RO, respectiv la punctul 4B.3 solicita o cifra de afaceri medie pentru perioada 2020-2024 de 19.000.000 lei RO. Va rugam clarificati aceasta cerinta prin raport cu valoarea de aproximativ 274.500 lei RO a contractului (1% din cifra de afaceri anuala solicitata), prin raport cu discrepanta de 8.000.000 lei RO intre cifra de afaceri anuala si cifra de afaceri medie solicitata, precum si prin raport cu faptul ca in licitatii similare din ani precedenti, Autoritatea Contractanta nu a impus nici un prag minim al cifrei de afaceri sau al cifrei de afaceri medii. Consideram ca aceasta cerinta de eligibilitate financiara este nejustificat de restrictiva, intrucat limiteaza posibilitatea operatorilor economici de a participa la procedura din motive care nu tin de capacitatea tehnica sau profesionala a acestora. In plus, cerinta nu respecta principiul proportionalitatii, deoarece nu prezinta relevanta prin raport cu natura si complexitatea contractului de achizitie publica ce urmeaza sa fie atribuit, solicitarile din caietul de sarcini reprezentand activitati standard pentru firmele de comunicare.
Answer (30 Aug 2024, 14:47):
Buna ziua va multumim mult pentru atentie si remarca cu adevarat s-a strecurat o gresala tehnica in care este extra un zerou se va corecta datele din DUAE
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Date:
29 Aug 2024, 18:03
Question's name:
Cerinta de calificare
Question:
In Anuntul de participare, punctul 15, criterii privind eligibilitatea, subpunctul 9. Demonstrarea experientei, Autoritatea Contractanta solicita demonstrarea unei afilieri internationale a operatorului economic, precum si demonstrarea unei experiente de 10 ani vechime pe piata romaneasca. Daca cerinta referitoare la demonstrarea vechimii profesionale este uzuala, va rugam sa justificati cerinta privind afilierea internationala, prin raport cu solicitarea demonstrarii experientei profesionale la nivel local, in Romania, prin raport cu locul de executare al serviciilor, care este in principal Romania, precum si prin raport cu natura si complexitatea contractului de achizitie publica, vizitele de studiu la Chisinau necesitand cel mult experienta prealabila in lucrul cu organizatii si autoritati din alte tari si nu afilierea la un grup international. Drept urmare, aceasta cerinta este restrictiva si limiteaza posibilitatea operatorilor economici cu vasta experienta si capacitate de implementare de a participa la aceasta procedura.
Answer (30 Aug 2024, 15:16):
In functie de obiectul achizitie publice autoritatea contractanta are obligatia de a stabili criterii de calificare și selectie precum și documentele-suport. Criteriile de calificare și selectie stabilite de catre autoritatea contractanta au o strinsa legatura de obiectul contractului. Astfel este imperativ ca compania sa aiba o experienta vasta in Romania ( 10 ani) si de dorit si o experienta pe piata Europeana ( ori afilierea pe plan internațională a fost si anul trecut o cerinta demostrind o capacitate multidisciplinara si multilaterala a operatorului) .Privitor la experienta pe piata Moldovei ea, nu este necesară, deoarece pentru vizitele în RM se va conlucra cu colaboratorii ONVVV care au capacitate de a ghida operatorul economic pentru a organiza vizite de studiu in RM. Scopul a cestei achizitii este plus valoare a experientei din piata Europeana si cea a RO pentru a ridica promovarea si comunicarea la standarte superioare fata de cele din Repunlica Moldova.Ori pentru comunicarea la nivel local noi deja am efectuat achizitia.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.