1
Enquiry period
with 16.08.2024 16:35
to 26.08.2024 17:00
2
Bidding period
with 26.08.2024 17:00
to 09.09.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 072 192 MDL
Period of clarifications: 16 Aug 2024, 16:35 - 26 Aug 2024, 17:00
Submission of proposals: 26 Aug 2024, 17:00 - 9 Sep 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI
Conform caietului de sarcini și a listei cu cantități de lucrări și proiectelor de execuție care pot fi vizualizate accesând link-ul https://www.agepi.gov.md/ro/content/lucrari-de-reparatie-si-renovare-salii-de-conferinte-agepi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
16 Aug 2024, 16:18
Date modified
23 Aug 2024, 14:59
Estimated value (without VAT)
2 072 192 MDL
Achizitii.md ID
21269994
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
17 Sep 2024 16:30 - 30 Dec 2024 16:30
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
16.08.24 16:35
anunt intentie bap_nr_7_pag7-8 extract[7-8].pdf anunt intentie bap_nr_7_pag7-8 extract[7-8].pdf
Bidding Documents
Anunț de intenție publicat în BAP
16.08.24 16:35
declarație beneficiar efectiv.doc
Bidding Documents
-
16.08.24 16:35
ds_lucrari_ordin mf 69_2021.docx
Bidding Documents
Documentația Standard lucrări
16.08.24 16:35
agepi_caiet de sarcini_formularul 1_lista cu cantități de lucrări.docx
Technical Specifications
Caiet de sarcini_formularul 1_lista cu cantități de lucrări
16.08.24 16:35
Lot documents
agepi_caiet de sarcini_formularul 1_lista cu cantități de lucrări.signed.pdf
Caiet de sarcini_Formularul 1_lista cu cantități de lucrări
16.08.24 16:35
duae.doc
DUAE
16.08.24 16:35
anunt intentie bap_nr_7_pag7-8 extract[7-8].pdf
Anunț de intenție publicat în BAP
16.08.24 16:35
agepi_caiet de sarcini_formularul 1_lista cu cantități de lucrări.docx
Caiet de sarcini_Formularul 1_lista cu cantități de lucrări
16.08.24 16:35
ds_lucrari_ordin mf 69_2021.docx
Documentația Standard lucrări
16.08.24 16:35

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

PRO EX 2005 SRL

Normalized price: 1 656 281,98 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la licitația deschisă privind achiziționarea Lucrărilor de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI nr. ocds-b3wdp1-MD-1723814324265 din 16.08.2024, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024 și Vă comunică următoarele: Urmare desfășurării procedurii de achiziții publice prin licitație deschisă până la termenul limită – data 9 septembrie 2024, ora 11:00, au depus oferte 4 operatori economici: 1) PRO EX 2005 SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 656 281,98 lei fără TVA; 2) QUANTIS ECO SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 744 539,85 lei fără TVA; 3) SOFTCONSTRUCT SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 799 832,27 lei fără TVA; 4) SC PROFIPLAST SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 893 561,06 lei fără TVA. Urmare examinării, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a constatat că toate ofertele corespund specificațiilor tehnice și cerințelor de calificare expuse în documentația de atribuire. Toate propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (2072192,00 lei fără TVA). În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții prin licitație deschisă privind achiziționarea Lucrărilor de reparație și renovare a sălii de conferințe AGEPI nr. ocds-b3wdp1-MD-1723814324265 din 16.08.2024, Grupul de lucru pentru desfășurarea procedurilor de achiziție publică a serviciilor de proiectare și elaborare a caietelor de sarcini, lucrărilor de reparații și renovare a sălii de conferințe, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic PRO EX 2005 SRL cu propunerea financiară în sumă de 1 656 281,98 lei fără TVA/1 987 538,38 lei cu TVA.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Quantis Eco

Normalized price: 1 744 539,85 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 1 799 832,27 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

PROFIPLAST

Normalized price: 1 893 561,06 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications