Select the type of procedure
Commercial procurement
21269255
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
545 453,89 MDL
Period of clarifications:
14 Aug 2024, 16:13 - 19 Aug 2024, 16:00
Submission of proposals:
19 Aug 2024, 16:00 - 28 Aug 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești
Information about the cancellation
The reason of cancellation
se anulează procedura de achiziție publică în temeiul art. 71, alin. (1), lit. g).
Date of cancellation
12 Sep 2024, 9:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Aug 2024, 16:13
Date modified
12 Sep 2024, 9:56
Achizitii.md ID
21269255
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
15 Aug 2024, 10:23
Question's name:
Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare
Question:
Bună ziua. Ne interesează dacă instituția dumneavoastră deține următoarele documente: Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare cu furnizorul de energie electrică? Dacă da, vă rugăm să încărcați aceste documente pe platformă.
Answer (15 Aug 2024, 14:25):
Bună ziua, în contextul solicitării actelor specificate în întrebare, Direcția Situații Excepționale mun. Hîncești vă comunică că deține tot setul de acte. Astfel pentru a vă putea pune la dispoziție actele solicitate vă invităm în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Date:
16 Aug 2024, 09:48
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct16. subpunct 12 Personal angajat permanent, publicati va rog in documentatie standart tipul de document confirmativ ce urmeaza a fi prezentat, deasemenea publicati caietul de sarcini forma F1 (desfasurat (Consum de resurse pe unitate de măsură)), - in vederea elaborarii unei oferte conforme.
Answer (16 Aug 2024, 15:33):
Buna ziua, tipul de document urmează a fi prezentat de ofertant în formă individuală, dar care să reflecte lista angajaților pe o perioadă de minim 3 ani. Pentru clarifiări mai detaliate la forma F1 vă prezentați în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.
Date:
19 Aug 2024, 10:53
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poz. 19. (panourile livrate de beneficiar), poz 39. Panou fotovoltaic 500Wt 110 buc- vor fi livrate de beneficiar sau de ofertant?
Answer (19 Aug 2024, 11:17):
Bună ziua, la punctul 39 panourile vor fi livrate de beneficiar.
Date:
19 Aug 2024, 11:04
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poz. 26. Conectori cablu solar MC4, sectiune pina la 10 mm2 - cum facem cu resursa dată?
Answer (19 Aug 2024, 15:13):
Bună ziua, poziția 26 conectori cablu solar MC4, secțiunea pînă la 10 mm vor fi livrate de ofertant.
Date:
19 Aug 2024, 11:19
Question's name:
LEGE Nr. 982 din 11-05-2000 privind accesul la informaţie Articolul 8. Accesul la informaţia cu caracter personal (1) Informaţia cu caracter personal face parte din categoria informaţiei oficiale cu accesibilitate limitată şi constă din date referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, a căror dezvăluire ar constitui o violare a vieţii private, intime şi familiale. (2) Accesul la informaţia cu caracter personal se realizează în conformitate cu prevederile legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
Question:
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638
din 26-08-2020
pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări
Secțiunea a 4-a
Stabilirea criteriilor de calificare și selecție
40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului.
41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt:
1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;
3) capacitatea economică și financiară;
4) capacitatea tehnică;
5) standardele de asigurare a calității;
6) standardele de protecție a mediului.
La care criteriu de calificare si selectie se atribuie solicitarea Personal angajat permanent, minim 15 persoane angajate official, muncitori, lista angajatilor pe o perioada de minimum 3 ani, de ce solicitati sa publicam pe platforma informatii respectiva, ce sa faceti voi cu informatia despre muncitorul angajat in cadrul companiei noastre cu 3 ani in urma, sau 2 sau 1, solicitam sa renuntati la solicitari abuzive.
Answer (19 Aug 2024, 14:53):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Date:
19 Aug 2024, 14:52
Question's name:
Personal angajat permanent
Question:
Conform anunt de particitare 1.pdf pct12. Termeni si conditii de prestare: 01.12.2024 ;
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Conform listei cu cantitati de lucrari Nr 4-1-1 ,indicii de resure a manoperei (h-om) la termenul de executie solicitat, constatam ca 15 persone angajate, muncitori este o solicitare abuziva, va rugam sa revizuiti aceasta solicitare.
Answer (19 Aug 2024, 14:55):
Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK