Select the type of procedure
Commercial procurement
21268099
1
Enquiry period
with
10.08.2024 02:22
to 20.08.2024 10:00
to 20.08.2024 10:00
2
Bidding period
with
20.08.2024 10:00
to 23.08.2024 23:00
to 23.08.2024 23:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 100 000 MDL
Period of clarifications:
10 Aug 2024, 2:22 - 20 Aug 2024, 10:00
Submission of proposals:
20 Aug 2024, 10:00 - 23 Aug 2024, 23:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6529, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Puhăceni, str. Centrala, 23
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Aug 2024, 2:22
Date modified
12 Aug 2024, 15:52
Achizitii.md ID
21268099
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docx
Technical Specifications
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docx
10.08.24 02:22
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf
10.08.24 02:22
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx
Documents history
-
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx
ID: 8c1a71d3-19ac-416f-8eec-9b0c4c3bc965
tenderNotice
-
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).docx
ID: 8c1a71d3-19ac-416f-8eec-9b0c4c3bc965
tenderNotice
tenderNotice
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx
12.08.24 15:52
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx
Documents history
-
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx
ID: ac9fa6ad-6fab-4011-aab0-531ff53558a4
Bidding Documents
-
documentatia standart repar retea electrica cc puh.docx
ID: ac9fa6ad-6fab-4011-aab0-531ff53558a4
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx
12.08.24 15:52
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf
Documents history
-
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf
ID: fff252e3-7e1b-4561-a549-d8d0d43d0c68
tenderNotice
-
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).signed.pdf
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).signed.pdf
ID: fff252e3-7e1b-4561-a549-d8d0d43d0c68
tenderNotice
tenderNotice
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf
12.08.24 15:52
Date:
12 Aug 2024, 08:10
Question's name:
AP
Question:
LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 Articolul 68.(6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.
Answer (12 Aug 2024, 08:54):
Salut, da, din greșeală a fost copiată cifra garanției pentru bună execuție.
Azi o vom modifica garanția pentru ofertă la 2% din valoarea ofertei fără TVA.
Date:
12 Aug 2024, 08:34
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare.
Answer (12 Aug 2024, 08:58):
Bugetul local și cofinanțare din bugetul național.
Date:
12 Aug 2024, 08:36
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua.Va rugam sa atasati pe platforma proiectul de executie, memoriu tehnic si avizul de racordare. Va multumim.
Answer (12 Aug 2024, 08:57):
Salut, proiectul tehnic și celelalte acte, inclusiv obiectul, solicităm să veniți să le vedeți la fața locului.
Proiectul tehnic este în format mare și nu poate fi scanat. Nu-l avem în format electronic.
Vă mulțumim.
Date:
12 Aug 2024, 11:11
Question's name:
Anunt
Question:
Verificati inca odata atent anuntul de participare.
Answer (12 Aug 2024, 11:36):
Salut, ce să verificăm în anunțul de participare?? Vă mulțumim.
Date:
12 Aug 2024, 11:15
Question's name:
Diriginte
Question:
Diriginte de șantier atestat pentru domeniul – Construcții civile, industriale???
Answer (12 Aug 2024, 11:36):
Salut. Diriginte de șantier atestat și cu experiență pentru lucrări specifice menționate în caietul de sarcini, obiectul fiind de menire socială (Casă de Cultură).
Date:
12 Aug 2024, 13:33
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Dvs solicitati ca termenul de executie a proiectul de 2 luni, sa intre in vigoare de la data semnarii contractului. Tot dvs la pct.16.6.11 mentionati ca termenul de mobilizare este de 3 zile. Respectiv, inceputul lucrarilor nu poate fi considerat din data semnarii contractului. Este un absurd. Din momentul semnarii contractului, apoi emiterea garantiei de buna executie, apoi inregistrarea contractului la Trezorerie, apoi transmiterea proiectului de executie si a tuturor actelor necesare conform carora avem dreptul de a incepe lucrarilor trec zile intregi (uneori si saptamini). Va rugam sa modificati conditiile de incepere a lucrarilor, ca inceputul acestora sa concida cu semnarea contractului la Trezorerie si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Astfel va fi corect, legal si real. Multumesc
Answer (12 Aug 2024, 15:59):
Salut. Vom modifica conditiile de incepere a lucrarilor, iar inceputul acestora va fi după înregistrarea Contractului la Trezorerie si după emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Vă multumim
Date:
12 Aug 2024, 13:34
Question's name:
Anunt participare
Question:
In anuntul de participare la punctul 16.7.2 dvs solicitati sa prezentam informatii despre furnizori. Ce acte exact solicitati dvs? Ce trebuie sa prezentam?
Answer (12 Aug 2024, 15:57):
Salut. Solicităm respectuos să prezentați specificațiile tehnice și certificatele de conformitate pentru produsele ofetate și ulterior planificate a fi utilizate la executarea lucrărilor, astfel încât să avem claritate la etapa evaluării ofertelor și la executarea lucrărilor. Vă mulțumim.
Date:
17 Aug 2024, 10:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Ne explicati va rog, in devizul ''Poz. 1.1 Echipament electric de forta si iluminat (marca EEF/IEI)'' materialele de la pozitia 84 pina la pozitia 124 le includem in capitolul 3 Utilaj, unde se aplica cheltuieli de depozitare 1,2%? Sau ramin in capitolul 2 Lucrari de montare cu cheltuieli de regie 76% din salariu? Sau se face un capitol aparte doar pentru aceste materiale de asemenea cu cheltuieli de depozitare 1,2%? Pur si simplu nu e clar, mai ales ca dvs ati marcat cu galben si ati definit asa de parca ar fi un capitol aparte. Multumesc
Answer (17 Aug 2024, 10:46):
Salut.
Materialele menționate în pozițiile 84-124 sunt cuprinse în capitolul 3 - Utilaj, și, pentru acest capitol, Vă rog să aplicați costurile reglementate de legislația în domeniul întocmirii devizelor de cheltuieli pentru acest domeniu de specialitate. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK