1
Enquiry period
with 09.08.2024 13:36
to 15.08.2024 09:00
2
Bidding period
with 15.08.2024 09:00
to 20.08.2024 09:00
3
Auction
21.08.2024 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 63 000 MDL
Period of clarifications: 9 Aug 2024, 13:36 - 15 Aug 2024, 9:00
Submission of proposals: 15 Aug 2024, 9:00 - 20 Aug 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
9 Aug 2024, 13:36
Date modified
12 Aug 2024, 14:45
Achizitii.md ID
21267874
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Aug 2024, 14:43
Question's name:
Ore de consultanță
Question:
Bună ziua, Spuneți vă rog, câte ore de consultanță sunt necesare, în ce format și pentru câte persoane. Vă rog să oferiți mai multe detalii pentru a fi posibil de creat o ofertă specifică. Mulțumesc
Answer (12 Aug 2024, 14:47):
Bună ziua. Informația se regăsește în caietul de sarcini anexat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.