Select the type of procedure
Commercial procurement
21265628
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
6 336 666 MDL
Period of clarifications:
2 Aug 2024, 12:54 - 29 Aug 2024, 11:00
Submission of proposals:
29 Aug 2024, 11:00 - 9 Sep 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, ocds-b3wdp1-MD-1722590946051 din 13.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722590946051 din 09.09.2024, ce vizează achiziționarea Echipamentului pentru colmatarea rosturilor și reparația crăpăturilor cu mastic bituminos, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic “Ozonteh Impex” S.R.L. cu prețul de 8 200 000,00 (opt milioane două sute mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 9 840 000,00 lei inclusiv TVA (nouă milioane opt sute patruzeci mii lei, 00 bani), și S.C. ,,PROMO SOLUTII” SRL în valoare de 10 590 000,00 (zece milioane cinci sute nouăzeci mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 12 708 000,00 (douăsprezece milioane șapte sute opt mii lei, 00 bani) lei cu TVA nu pot fi acceptate deoarece depășeșc cu 29,4 % și 67,12% valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se resping ca fiind inacceptabile.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică .
Din aceste considerente, informăm că garanțiile pentru ofertă vor fi returnate operatorilor economici în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic “Ozonteh Impex” S.R.L. cu prețul de 8 200 000,00 (opt milioane două sute mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 9 840 000,00 lei inclusiv TVA (nouă milioane opt sute patruzeci mii lei, 00 bani), și S.C. ,,PROMO SOLUTII” SRL în valoare de 10 590 000,00 (zece milioane cinci sute nouăzeci mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 12 708 000,00 (douăsprezece milioane șapte sute opt mii lei, 00 bani) lei cu TVA nu pot fi acceptate deoarece depășeșc cu 29,4 % și 67,12% valoarea estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice și se resping ca fiind inacceptabile.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante” dar și a art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică .
Din aceste considerente, informăm că garanțiile pentru ofertă vor fi returnate operatorilor economici în conformitate cu prevederile legale.
Date of cancellation
1 Nov 2024, 16:23
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Aug 2024, 12:54
Date modified
1 Nov 2024, 16:23
Achizitii.md ID
21265628
MTender ID
CPV
43300000-6 - Maşini şi echipament de construcţii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Echipament pentru colmatarea rosturilor și reparația crăpăturilor cu mastic bituminos
Budget: 6336666.0 MDL
Cancelled
Date:
2 Aug 2024, 16:34
Question's name:
- Greutate totală: max. 1500 kg;
Question:
Aveti nevoie Remorca pentru transportare cu capacitatea de minim 3500 kg dar greutatea totala tre sa fie maxim 1500kg, poate minim 1500kg?
Answer (6 Aug 2024, 14:29):
Oferta urmează a fi prezentată în conformitate cu parametrii tehnici stabiliți în caietul de sarcini
Date:
20 Aug 2024, 17:41
Question's name:
Cost eficienta in raport cu investitia
Question:
Valoarea financiara estimata declarata in realizarea acestui obiectiv ( Echipament pentru colmatarea rosturilor si reparatia crapaturilor cu mastic bituminos ) este insuficienta in atingerea obiectivului preastabilit si anume obtinerea unui utilaj eficient cu o durata functionala, macar pe perioada de garantie solicitata. Tehnic vorbind, exista utilaje cu mixare verticala si orizontala a materialului, iar diferenta dintre ele este una determinanta in durata de viata si garantia acestuia. Deoarece materialul utilizat este masticul, fiind unul abraziv in compomenta de baza, necesita o capacitate puternica de prelucrare, iar de aici se determina si calitate incalzitorului si metalului utilizat in producerea unor astfel de utilaje. Totodata dotarile solicitate a fi incorporate in acest utilaj, inevitabil presupun un cost al utilajului mai mare, cu circa 100 % decit valoare estimata indicata in anuntul de participare.
Answer (21 Aug 2024, 10:51):
În urma studiului de piață a utilajelor similare a fost stabilit prețul estimativ al achiziției
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK