1
Enquiry period
with 01.08.2024 14:22
to 14.08.2024 08:33
2
Bidding period
with 14.08.2024 08:33
to 17.08.2024 14:33
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 600 000 MDL
Period of clarifications: 1 Aug 2024, 14:22 - 14 Aug 2024, 8:33
Submission of proposals: 14 Aug 2024, 8:33 - 17 Aug 2024, 14:33

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a blocului Curativ V(Pediatric) din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei REPETAT

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
The contact person
Full name
IMSP Spitalul raional Orhei
Contact phone
078830509
Purchase data
Date created
1 Aug 2024, 14:22
Date modified
5 Aug 2024, 10:55
Achizitii.md ID
21265219
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
5 Aug 2024, 10:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1A. sau formularul 5 fara preturi
Answer (12 Aug 2024, 08:32):
Buna ziua. La decizia grupului de lucru a fost elaborată anexa la caietul de sarcini cu toate volumele necesare. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din documentația de atribuire.
Date:
10 Aug 2024, 12:12
Question's name:
Intrebarea din 5 aug 2024, 10:55
Question:
Buna ziua , rugam sa publicati ceea ce sa solicitat, nu asteptati sa se termine perioada clarificarilor si sa inchideti subiectul intrebarii cu un raspuns de evitare a solicitarii ! Asteptam sa publicati forma desfasurata a caietului de sarcini cu resurse
Answer (12 Aug 2024, 08:33):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă întrucît spitalul are nevoie strîngentă de acestea lucrări.
Date:
12 Aug 2024, 15:21
Question's name:
Răspuns (12 aug 2024, 08:33): Vă rugăm să vă conformați cerințelor și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă întrucît spitalul are nevoie strîngentă de acestea lucrări.
Question:
Buna ziua, stimata autoritate contractanta nimeni nu abuzeaza aceasta procedura de achizitie. Pentru a veni cu oferta de pret cat mai corecta avem nevoie de forma desfasurata a caietului de sarcini, Solicitam sa publicati formular 1A sau 5 cu resurse. Multumim anticipat!
Answer (14 Aug 2024, 08:24):
Prin urmare a ședinței grupului de lucru pentru achiziții și în urma mai multor discuții s-a refuzat publicarea documentelor adăugătoare (formulare solicitate) la pachetul principal de documentația de atribuire. Pentru elaborarea corectă a propunerii financiare, este necesar să fie vizitat obiectul și să fie examinate volumele. Caietul de sarcini explică etapele acestei proceduri, și anume ofertantul inițial are sarcina să elaboreze divizul de cheltuieli după care executarea lucrărilor. Rugăm respectuos să analizați și să studiați atent condițiile descrise în caietul de sarcini, care descrie toate momentele neclare de Dstră. la fel, în caietul de sarcini este indicat nr. de telefon a persoanei responsabile. Specificăm, că achiziția publică se organizează și se desfășoară, în temeiul art. 6, art. 8 din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a directivei 2004/18/CE, art. 1 din Legea nr.131/2015 și în baza Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.