1
Enquiry period
with 01.08.2024 10:51
to 12.08.2024 10:00
2
Bidding period
with 12.08.2024 10:00
to 21.08.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 833 300 MDL
Period of clarifications: 1 Aug 2024, 10:51 - 12 Aug 2024, 10:00
Submission of proposals: 12 Aug 2024, 10:00 - 21 Aug 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Autocamion

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
The contact person
Full name
ARM ARM
Contact phone
0-22-24-33-66
Purchase data
Date created
1 Aug 2024, 10:51
Date modified
1 Aug 2024, 12:39
Achizitii.md ID
21265026
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Autocamion
Budget: 5833300.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
specificație tehnică autocamion.pdf specificație tehnică autocamion.pdf
Bidding Documents
-Specificație tehnică
1.08.24 10:51
documentatie standard autocamion.docx
Bidding Documents
-Documentație standard
1.08.24 10:51
duae autocisternă.doc
Bidding Documents
-DUAE
1.08.24 10:51
Date:
1 Aug 2024, 12:39
Question's name:
Specificatia tehnica
Question:
Bună ziua, vă rugăm să extindeți intervalul acceptabil de valori în puncte: 6. Standart de emisie - Euro 5 - Euro 6; 8. Tip frana - cu tambur sau cu discuri
Answer (2 Aug 2024, 16:50):
Bună ziua, grupul de lucru a examinat solicitarea dvs și vă comunică că, specificația tehnică rămâne neschimbată din următoarele considerente. Standardul de emisie euro 6 este cel mai nou standard și se aplică vehiculelor înregistrate după 1 septembrie 2015. Standardul euro 6 impune o reducere suplimentară semnificativă a cantității de oxizi de azot de NOx emisie pentru motoarele diesel cu o reducere de 67% față de euro 5. În partea ce ține de tipul de frână informăm că, sistemul de frână cu tamburi nu este atât de eficient la capitolul răcire, din cauza mecanismului său de tip închis, el este mult mai tare supus riscului de supraîncălzire decât cel cu disc. O frână cu tambur are prea multe piese mecanice care prin urmare amplifică posibilitatea unei defecțiuni a frânei. În comparație cu frânele cu tambur discurile de frână oferă o putere mai mare de oprire și nu se încălzesc atât de repede la folosirea intensă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.