1
Enquiry period
with 31.07.2024 16:13
to 08.08.2024 15:54
2
Bidding period
with 08.08.2024 15:54
to 19.08.2024 16:11
3
Auction
with 20.08.2024 15:00
to 20.08.2024 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 340 000 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2024, 16:13 - 8 Aug 2024, 15:54
Submission of proposals: 8 Aug 2024, 15:54 - 19 Aug 2024, 16:11

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanţă şi dezvoltare a Sistemul informațional automatizat comun al AMDM

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl. Korolenko nr.2 bl.1
Web site
---
The contact person
Full name
Crina Muntean
Contact phone
068620880
Purchase data
Date created
31 Jul 2024, 15:51
Date modified
20 Aug 2024, 16:07
Achizitii.md ID
21264832
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202407311611_Documentatia Standard.docx
Bidding Documents
-
31.07.24 16:13
202407311610_duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
31.07.24 16:13
Date:
5 Aug 2024, 12:34
Question's name:
SIC AMED
Question:
Bună ziua, sistemul va fi elaborat doar pentru medicamente sau si pentru depunerea dosarelor pentru inregistrare a dispozitivelor medicale?
Answer (5 Aug 2024, 16:10):
Buna ziua, sistemul este deja dezvoltat, iar serviciile adiționale de dezvoltare sunt stipulate în tabelul 2.4 din Caietul de Sarcini. De asemenea, serviciile de suport și mentenanță pentru sistemul informatic SIAC sunt detaliate în tabelul 2.2.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.