1
Enquiry period
with 31.07.2024 11:57
to 08.08.2024 10:54
2
Bidding period
with 08.08.2024 10:54
to 18.08.2024 10:54
3
Auction
19.08.2024 14:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 6 800 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2024, 11:57 - 8 Aug 2024, 10:54
Submission of proposals: 8 Aug 2024, 10:54 - 18 Aug 2024, 10:54
Auction start date: 19 Aug 2024, 14:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Morcov cu rădăcna proaspătă, întreagă, curată, fără vătămări cauzate de insecte dăunătoare, fără umiditate excesivă la suprafață, cu forma și colorația tipică pentru sorturile de morcov de masă, cu greutatea nu mai puțin de 220 gr/buc, fără dăunători. Să fie ambalate, etichetate și marcate în saci de plasă, ce corespunde standardelor de referință. HG RM nr. 929 din 31.12.2009. GOST 1721-85
Livrarea o dată în săptămână, pînă la ora 09-00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
The contact person
Full name
Magu Ludmila
Contact phone
024672404
Purchase data
Date created
31 Jul 2024, 10:26
Date modified
31 Jul 2024, 12:47
Estimated value (without VAT)
6 800 MDL
The minimum downward of the price
68 MDL
Achizitii.md ID
21264616
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest cost
Delivery address
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Contract period
1 Sep 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Morcov proaspăt CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 400.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
duae produse.signed.pdf duae produse.signed.pdf
Bidding Documents
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.09.2024 – 31.12.2024
31.07.24 11:57
anunț de participare produse alimentare — копия — копия.signed.pdf anunț de participare produse alimentare — копия — копия.signed.pdf
Bidding Documents
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.09.2024 – 31.12.2024
31.07.24 11:57
documentație standart produse.signed.signed.signed.signed.pdf documentație standart produse.signed.signed.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.09.2024 – 31.12.2024
31.07.24 11:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

NordMarket-Grup

Normalized price: 4 814,81 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications