Public procurement
21264537
Lucrări de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322
1
Enquiry period
with 31.07.2024 08:41
to 12.08.2024 11:00
to 12.08.2024 11:00
2
Bidding period
with 12.08.2024 11:00
to 22.08.2024 10:00
to 22.08.2024 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
8 001 400 MDL
Period of clarifications:
31 Jul 2024, 8:41 - 12 Aug 2024, 11:00
Submission of proposals:
12 Aug 2024, 11:00 - 22 Aug 2024, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Jul 2024, 8:12
Date modified
8 Aug 2024, 9:26
Estimated value (without VAT)
8 001 400 MDL
Achizitii.md ID
21264537
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
9 Sep 2024 08:00 - 31 Jul 2025 08:40
List of positions
1)
Title
Lucrări de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
2. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 2. solutii constructive.pdf
2. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 2. solutii constructive.pdf
Bidding Documents
-
8.08.24 09:26
1. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 1. memoriu explicativ.pdf
1. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 1. memoriu explicativ.pdf
Bidding Documents
-
8.08.24 09:26
4. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 4. organizarea constructiei.pdf
4. 06-15_485. r3. km 88,322. volumul 4. organizarea constructiei.pdf
Bidding Documents
-
8.08.24 09:26
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IRINDA PRIM
Normalized price:
8 954 893,28 MDL
Status:
Winner
În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 29.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 22.08.2024, în vederea achiziționării lucrărilor de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SRL „Irinda Prim” a propus prețul de 8 954 893,28 lei (opt milioane nouă sute cincizeci și patru mii opt sute nouăzeci și trei lei, 28 bani) fără TVA și 10 745 871,94 lei (zece milioane șapte sute patruzeci și cinci mii opt sute șaptezeci și unu lei, 94 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
01.11.24 16:01
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 29.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1722402823408 din 22.08.2024, în vederea achiziționării lucrărilor de remediere a degradărilor atestate la podul de șosea, poziționat pe drumul public R3 Chisinau - Hîncești - Cimișlia - Basarabeasca - frontiera cu Ucraina, km 88,322, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire.
Operatorul economic SRL „Irinda Prim” a propus prețul de 8 954 893,28 lei (opt milioane nouă sute cincizeci și patru mii opt sute nouăzeci și trei lei, 28 bani) fără TVA și 10 745 871,94 lei (zece milioane șapte sute patruzeci și cinci mii opt sute șaptezeci și unu lei, 94 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
darea de seama r3 irinda prim.pdf
darea de seama r3 irinda prim.pdf
ID: a7c3744f-e8d6-4bcf-a6ea-a420611ece80
Winning Bid
1.11.24 16:01
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.08.24 16:20
Opening date:
22.08.24 13:10
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
21.08.24 16:19
Opening date:
22.08.24 13:10
propunerea financiara.signed.pdf
propunerea financiara.signed.pdf
ID: a2ad0fe4-ff8d-4ff2-8442-f50a634b11d5
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
21.08.24 16:19
Opening date:
22.08.24 13:10
garantie oferta 3 (beneficiar accept maib) tty - 2024-08-20t153708.521.signed.signed.pdf
garantie oferta 3 (beneficiar accept maib) tty - 2024-08-20t153708.521.signed.signed.pdf
ID: ced5594c-450a-4209-bde8-c60f8289550f
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
21.08.24 16:19
Opening date:
22.08.24 13:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK