Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 150 768,13 MDL
Period of clarifications: 29 Jul 2024, 10:35 - 5 Aug 2024, 10:00
Submission of proposals: 5 Aug 2024, 10:00 - 9 Aug 2024, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Potrivit cerințelor formularului de deviz – lista cu cantitățile de bunuri și lucrări, atașat în cadrul SIA RSAP

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Indiuhova Asea
Contact phone
022785181
Purchase data
Date created
29 Jul 2024, 10:35
Date modified
9 Aug 2024, 13:00
Achizitii.md ID
21263621
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Date:
1 Aug 2024, 17:38
Question's name:
Proiect
Question:
Buna Ziua, autoritatea contractanta dispune de proiect avizat conform la care se face achizitia si instarea Sistemului de stingere automata a incendiilor din camera de servere si UPS? Daca da atunci solicitam sal publicati in documentatia procedurii publice de achizitii.
Answer (2 Aug 2024, 08:34):
Buna ziua. Proiectul a fost atasat la documentele procedurii de achizitie.
Date:
1 Aug 2024, 19:02
Question's name:
lista cu cantități de lucrări
Question:
In lista cu cantități de lucrări lipseste rindul nr 10. Solicitam sa republicati documentatia ca sa fie vizibil lista totala.
Answer (2 Aug 2024, 11:32):
Buna ziua. Lista cu cantități de lucrări a fost completată și publicată repetat, o găsiți atașată la documentele procedurii de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.