1
Enquiry period
with 22.07.2024 14:58
to 07.09.2024 18:02
2
Bidding period
with 07.09.2024 18:02
to 07.10.2024 18:37
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 190 000 MDL
Period of clarifications: 22 Jul 2024, 14:58 - 7 Sep 2024, 18:02
Submission of proposals: 7 Sep 2024, 18:02 - 7 Oct 2024, 18:37
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Aurelia Botica
Contact phone
022222364
Purchase data
Date created
22 Jul 2024, 14:53
Date modified
5 Sep 2024, 18:02
Estimated value (without VAT)
1 190 000 MDL
Achizitii.md ID
21261412
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 30 Dec 2027 02:00
List of positions
1)
Title
Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410 CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 28.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
contract nou.docx
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
acord - cadru 1.doc
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
formularele (3).xlsx
Bidding Documents
-
5.09.24 18:02

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICS Eyecon Medical SRL

Normalized price: 694 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ÎM „Dutchmed-M” SRL

Normalized price: 1 057 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Biosistem mld

Normalized price: 1 546 951 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
Date:
5 Sep 2024, 15:40
Question's name:
Energia maximală de descărcare ≥ 300 J
Question:
Solicităm să fie inclus energia maximală de descărcare 200 Jouli
Answer (6 Sep 2024, 13:51):
Solicitarea de modificarea a parametrului tehnic nu se acceptă. Decrementarea performanței tehnice este în defavoarea beneficiarului. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
Date:
5 Sep 2024, 15:49
Question's name:
Detectare automată a tipului de pacient
Question:
Se solicită 2 tipuri de padele - adult și pediatric. Totodată se solicită dispozitiv cu detectarea automată a padelelor. Rugăm respectuos să fie lărgit diapazonul de ofertare, fiind admise ca alternativă și produse care utilizează același tip de padele pentru pacient adult și pediatric, cu selector de pacient pe dispozitiv. Motivare: în cazul de urgență utilizatorul trebuie să ieie decizia - ce tip de paceint se află în fața lui - copil sau matur; respectiv în baza acestei decizii utilizatorul va selecta fie tip de padele, fie regimul de aplicare nemijlocit pe dispozitiv. Oricum acțiunea de a decide va fi necesară. Totodată, în cazul în care în dispozitiv la momentul utilizării s-au finalizat padele adulte și au rămas doar padele pediatrice, ajutorul urgent nu poate fi acordat pacientului adult. Padele universale permit evitarea unei asemenea situații, selectîndu-se doar regimul defibrilării nemijlocit pe dispozitiv. De aceea rugăm să fie admise cât dispozitive cu padele universale cu selector de pacient pe defibrilator, atât și dispozitive cu padele destinate fiecărui tip de pacient separat.
Answer (6 Sep 2024, 13:53):
Solicitarea de modificarea a parametrului tehnic nu se acceptă. Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
Date:
6 Sep 2024, 17:04
Question's name:
Detectare automată a tipului de pacient
Question:
revizuiți decizia sau întemeiați refuzul. În întrebarea de mai sus cerința dată a fost pusă nu spre excludere, dar spre revizuire, fiind solicitată admiterea produsului cu principiu tehnic chiar mai performant, asigurînd act medical de prim ajutor chiar și la absența unui tip de consumabil. Refuzul autorității contractante este neîntemeiat. Oferiți întemeierea tehnică a deciziei
Answer (6 Sep 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications