1
Enquiry period
with 23.07.2024 11:08
to 09.08.2024 11:08
2
Bidding period
with 09.08.2024 11:08
to 22.08.2024 18:08
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 070 133,33 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2024, 11:08 - 9 Aug 2024, 11:08
Submission of proposals: 9 Aug 2024, 11:08 - 22 Aug 2024, 18:08
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini
Conditiile de achitare și termeni de executare conform contractelor anexate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
The contact person
Full name
Barbăscumpă Nicolae
Contact phone
+37368114432
Purchase data
Date created
Date modified
23 Jul 2024, 13:18
Estimated value (without VAT)
2 070 133,33 MDL
Achizitii.md ID
21261306
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, or.Criuleni
Contract period
31 Aug 2024 03:00 - 30 Sep 2024 03:00
List of positions
1)
Title
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunt de participare boris dinga criuleni.signed
Technical Specifications
Anunt de participare
23.07.24 11:08
cs f5.signed
Technical Specifications
f 5
23.07.24 11:08
f1 cs aprob.signed
Technical Specifications
caiet de sarcini
23.07.24 11:08
BS_Model contract de antrepriză_tripartit
Technical Specifications
model de contract
23.07.24 11:08
06-CR037 - LT ,,Boris Dinga_, or. Criuleni.signed.signed
Technical Specifications
Conditii de finantare
23.07.24 11:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lorascom

Normalized price: 1 332 563,33 MDL
Status: Winner
Reason: Decizia grupului de lucru
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC LUXGAZ SRL

Normalized price: 1 989 094,75 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Date:
2 Aug 2024, 11:18
Question's name:
garantia pru oferta
Question:
Conform documentatiei standart AE are dreptul de a transfera garantia pru oferta la contul AC. Va rog sa atasati rechizitele bancare pru transfer direct la contul autoritatii contractante. va multumesc
Answer (5 Aug 2024, 08:08):
pct al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări125. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă; in anuntul de participare sa stabilit forma garantiei pentru oferta
Imbunatatirea conditiilor de igiena prin interventii de reconstructie si renovare a blocurilor sanitare la IP L.T. ''B. Dinga'' situat in or. Criuleni
Date:
2 Aug 2024, 13:48
Question's name:
anunt de participare
Question:
Conf p.36.(1-4) a documentatiei standart lucrari Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. Modificati va rog p-ul privind Suma ( lei) obligatorie in cont
Answer (5 Aug 2024, 08:10):
nu este clara clarificarea!!!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications