1
Enquiry period
with 16.07.2024 10:16
to 30.07.2024 10:30
2
Bidding period
with 30.07.2024 10:30
to 19.08.2024 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 538 640 MDL
Period of clarifications: 16 Jul 2024, 10:16 - 30 Jul 2024, 10:30
Submission of proposals: 30 Jul 2024, 10:30 - 19 Aug 2024, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Materiale electrice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Lungu
Contact phone
022-409-775
Purchase data
Date created
16 Jul 2024, 10:16
Date modified
23 Jul 2024, 13:46
Achizitii.md ID
21255128
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 26 - Lampă LED G13 16W
Budget: 165000.0 MDL
Active
Lot nr. 27 - Lampă LED G13 9W
Budget: 90000.0 MDL
Active
Lot nr. 28 - Lampă LED E27 12V
Budget: 25000.0 MDL
Active
Lot nr. 29 - Lampă LED E27 36V
Budget: 300000.0 MDL
Active
Lot nr. 50 - Cablu ignifug
Budget: 24900.0 MDL
Active
Lot nr. 51 - Cablu alarm
Budget: 20100.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 68 - Fișă electrică
Budget: 10000.0 MDL
Active
Lot nr. 69 - Soclu E27
Budget: 6500.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 96 - Diblu
Budget: 8000.0 MDL
Active
Lot nr. 97 - Șurub 4,2*25mm
Budget: 7500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
3. duae_.doc
Bidding Documents
-
16.07.24 10:16
duae.pdf duae.pdf
Bidding Documents
-
16.07.24 10:16
3. documentația standard modificat.docx
Bidding Documents
-
23.07.24 13:22
2. anunț de participare modificat.docx
Bidding Documents
-
23.07.24 13:22
documentația standard modificat.pdf documentația standard modificat.pdf
Bidding Documents
-
23.07.24 13:46
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
Bidding Documents
-
23.07.24 13:46
Date:
18 Jul 2024, 12:33
Question's name:
Intrerupator automat
Question:
Rog sa verificati poz. 9-14, daca sunt necesare automate cu asa curent de rupere avansat, corespunzator vor fi alte dimensiuni (se vor monta pe panou si nu pot fi montate pe bara DIN) si alte preturi. Preturile anuntate nu se combina cu curentii de rupere solicitati.
Answer (19 Jul 2024, 09:45):
Bună ziua, ANP în calitate de autoritate contractantă, la etapa preliminară demarării procedurii de achiziție, a efectuat un studiu al costurilor pentru bunurile ce urmează a fi achiziționate. Prin urmare, documentația de atribuire, a fost întocmită cu respectarea principiilor ce reglementează relațiile în domeniu, în așa fel, încât potențialii ofertanți să fie în codiții egale pentru a participa la procedura de achiziție. Suplimentar, vă informăm că, evaluarea ofertelor se va efectua strict după parametrii solicitați de autoritatea contractantă (denumirea, specificația tehnică, cantitatea), oferte alternative nu vor fi acceptate. Mulțumim.
Date:
18 Jul 2024, 17:07
Question's name:
Achitarile
Question:
Rog sa ma readresati unde in documentele achizitiei este indicat termenul de achitare
Answer (19 Jul 2024, 08:16):
Bună ziua, conform prevederilor pct. 98 din Documentației standard aprobată prin Ordinul MF nr. 115/2021 „Contractul este compus din două părți: Partea I cea generală care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice și Partea II ceea ce ține de condițiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiții/cerințe speciale în dependență de obiectul achiziției, de complexitatea procedurii, atât și de a stabili condițiile achitării”. Mulțumim
Date:
22 Jul 2024, 15:00
Question's name:
Lot 79 (Cutie de metal pentru echipament de telecomunicații)
Question:
Buna ziua. Conform standardelor sarcinile de incarcare la dulapuri de perete se limiteaza la 60kg. In solicitarea tehnica este specificata masa de incarcare 120kg, care tine de dulapuri cu montare de podea. Se doresc dulapuri cu monatre de perete sau podea? Daca solicita dulapuri cu montare pe perete, sarcina maxima este necesar de rectificat la 60kg.
Answer (23 Jul 2024, 13:09):
Bună ziua! Conform necesităților ANP montarea cutiilor pentru echipament de telecomunicații va fi pe perete. Sarcina/ încărcătura maximală se solictă a fi de 120kg. Vă mulțumim!
Date:
22 Jul 2024, 15:18
Question's name:
Lot 79 (Cutie de metal pentru echipament de telecomunicații)
Question:
Buna ziua, culoarea negru este obligatorie sau e posibil de propus si de ciloarea gri?
Answer (23 Jul 2024, 13:10):
Bună ziua! Conform caietului de sarcini din documentația de atribuire culoarea cutiei pentru echipament de telecomunicații se solicită a fi neagră. Vă muțumim!
Date:
22 Jul 2024, 15:50
Question's name:
Lot 48 (Cablu de date cu 4 perechi intern)
Question:
Buna ziua. Cablul solicitat este de tip intern, dar in descriere se specifica invelis PE. PE este polietilena si este invelis pentru cabluri externe. Pentru invelis inten se foloseste PVC sau LSZH (materiale care nu menti arderea). Rugam sa corectati in descriere invelisul intern dorit.
Answer (23 Jul 2024, 13:10):
Bună ziua! Vor fi operate modificări în documentația de atribuire. Vă mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.