1
Enquiry period
with 08.07.2024 09:35
to 20.07.2024 08:59
2
Bidding period
with 20.07.2024 08:59
to 31.07.2024 08:59
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 537 378,88 MDL
Period of clarifications: 8 Jul 2024, 9:35 - 20 Jul 2024, 8:59
Submission of proposals: 20 Jul 2024, 8:59 - 31 Jul 2024, 8:59

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Amenajarea parcării în cadrul cimitirului din orașul Sîngera

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
The contact person
Full name
Popa Valeriu
Contact phone
022 41-30-41
Purchase data
Date created
8 Jul 2024, 9:35
Date modified
18 Jul 2024, 8:59
Achizitii.md ID
21249943
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini parcare cimitir.pdf caiet de sarcini parcare cimitir.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
8.07.24 09:35
duaeparcare cimitir.doc
Bidding Documents
DUAE parcare cimitir
8.07.24 09:35
anunt de participare parcare cimitir red.semnat (1).pdf anunt de participare parcare cimitir red.semnat (1).pdf
Bidding Documents
Anunt parcare cimitir
12.07.24 15:51
ds_lucrari parcare cimitir red.docx
Bidding Documents
doc stand
12.07.24 15:51
f1desf.doc
Bidding Documents
F1 desfasurat
18.07.24 08:25
rechizite garantie bancara.docx
Bidding Documents
rechizete garantie
18.07.24 08:59
Date:
9 Jul 2024, 11:13
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Atasati va rog caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse.
Answer (9 Jul 2024, 14:16):
caietul de sarcini desfasurat este atasat
Date:
9 Jul 2024, 16:56
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa rectificati in pct.6 din anuntul de participare cerinta de a fi prezentate "si p.v. de receptie finala" prin "sau p.v. de receptie finala", deoarece operatorii economici vor prezenta ori PV la terminare lucrarilor ori PV la receptia finala. Nu impuneti prezentarea ambelor procese, deoarece contrazice legislatiei in vigoare. Multumesc
Answer (12 Jul 2024, 15:53):
pct.6 modificat
Date:
9 Jul 2024, 16:59
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Totodata, in pct. 15, la perioada de garantie pentru lucrari, dvs eronat ati indicat ca perioada de garantie de minim 5 ani sa fie de la receptia finala, pe cind conform legislatiei in vigoare, receptia finala se face dupa expirarea termenului de garantie de la RECEPTIA LA TERMINAREA LUCRARILOR. Respectiv va rugam sa rectificati astfel "minim 5 ani de la receptia la terminarea lucrarilor". Multumesc
Answer (12 Jul 2024, 15:53):
pct.15 modificat
Date:
17 Jul 2024, 16:33
Question's name:
Formular 1 desfasurat
Question:
Buna ziua. Vad ca ati publicat forma 1 desfasurata, dar acolo lipsesc norme pentru resurse. Va rugam sa incarcati pe platforma forma 1 desfasurata cu indicarea normelor pentru resurse la toate pozitiile
Answer (18 Jul 2024, 08:26):
redactat
Date:
18 Jul 2024, 08:27
Question's name:
Garantia bancara
Question:
Buna ziua .Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (18 Jul 2024, 09:00):
rechizetele sunt atasate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.