1
Enquiry period
with 02.07.2024 08:43
to 12.07.2024 09:00
2
Bidding period
with 12.07.2024 09:00
to 22.07.2024 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2024, 8:43 - 12 Jul 2024, 9:00
Submission of proposals: 12 Jul 2024, 9:00 - 22 Jul 2024, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Iulian Zugravu
Contact phone
069908085
Purchase data
Date created
2 Jul 2024, 8:32
Date modified
11 Jul 2024, 13:44
Estimated value (without VAT)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21246343
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Contract period
24 Jul 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:37
List of positions
1)
Title
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4 CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 17600.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_hartie.docx
Bidding Documents
-
2.07.24 08:43
duae_hartie.doc
Bidding Documents
-
2.07.24 08:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 862 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT S.R.L.

Normalized price: 899 800 MDL
Status: Winner
Reason: Ofertantul întrunește criteriile de calificare și selecție din acest motiv se declară învingător.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Date:
11 Jul 2024, 13:44
Question's name:
IBAN
Question:
Buna ziua, scrieti va rog datele bancare pentru Garantia pentru oferta
Answer (11 Jul 2024, 14:23):
Bună ziua, potrivit pct.17 din Anunțul de participare - garanția pentru ofertă,va fi completată conform anexei nr. 9 din documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, cuantumul 2% din valoarea ofertei.
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică A4
Date:
11 Jul 2024, 14:46
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Buna ziua, conform anuntului de participare puc.16.4 este indicat "Garantia pentru oferta, emisa de o banca comerciala (Anexa nr.9), sau TRANSFER pe contul autoritatii contractante, cuantimul 2%, confirmata prin semnatura eletronica. Va rugam, sa indicati datele bancare pentru a efectua transferul a garantiei la condul de decontare al Procuraturei Generale a RM. Va multumim.
Answer (11 Jul 2024, 16:16):
Procuratura Generala a Republicii Moldova Cod fiscal 1006601003865 IBAN MD17TRPCAA518410B00407AA TREZMD2X Ministerul finantelor-Trezoreria de stat
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications