Public procurement
21245981
Usturoi
1
Enquiry period
with 01.07.2024 14:44
to 11.07.2024 15:00
to 11.07.2024 15:00
2
Bidding period
with 11.07.2024 15:00
to 22.07.2024 15:00
to 22.07.2024 15:00
3
Auction
with 23.07.2024 14:32
to 23.07.2024 14:42
to 23.07.2024 14:42
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
55 555 MDL
Period of clarifications:
1 Jul 2024, 14:44 - 11 Jul 2024, 15:00
Submission of proposals:
11 Jul 2024, 15:00 - 22 Jul 2024, 15:00
Auction start date:
23 Jul 2024, 14:32
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Usturoi uscat (alimentar)
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.520/2010 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci de plasă pînă la 40 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din Legea nr.373/2023, anexa nr.1) emis de producător. În cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator în baza rapoartelor de încercări;
- livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.520/2010 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci de plasă pînă la 40 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din Legea nr.373/2023, anexa nr.1) emis de producător. În cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator în baza rapoartelor de încercări;
- livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Jul 2024, 14:12
Date modified
1 Jul 2024, 14:44
Estimated value (without VAT)
55 555 MDL
The minimum downward of the price
222,22 MDL
Achizitii.md ID
21245981
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu, 37
Contract period
7 Aug 2024 14:27 - 30 Dec 2024 14:40
List of positions
1)
Title
Quantity: 1200.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
1.07.24 14:44
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
1.07.24 14:44
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
57 768 MDL
Status:
Winner
La loturile „Cartofi alimentari”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
01.08.24 09:41
Reason: La loturile „Cartofi alimentari”, „Usturoi” și „Mere (Golden Delicious)”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
clarificari sija prim 24.07.24.signed.pdf
clarificari sija prim 24.07.24.signed.pdf
ID: 742f7baf-2504-4c66-ba25-99f757fb568b
Complaints and review decisions
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 83d36d7b-0770-47b9-9c52-ef746ae9213f
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Evaluation Reports
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Winning Bid
1.08.24 09:41
Documents provided with the proposal
decl.valid.ofertei.semnat.pdf
decl.valid.ofertei.semnat.pdf
ID: 0406148c-d9cc-4398-ba0f-1bcb249ad1c4
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:00
Opening date:
23.07.24 16:16
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:00
Opening date:
23.07.24 16:16
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:00
Opening date:
23.07.24 16:16
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:00
Opening date:
23.07.24 16:16
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:00
Opening date:
23.07.24 16:16
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
19.07.24 11:03
Opening date:
23.07.24 16:29
2
Participant(s) name(s):
SRL Nobil Prest
Normalized price:
57 777,78 MDL
Status:
Awaiting
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK