1
Enquiry period
with 01.07.2024 14:44
to 11.07.2024 15:00
2
Bidding period
with 11.07.2024 15:00
to 22.07.2024 15:00
3
Auction
with 23.07.2024 13:18
to 23.07.2024 13:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 294 444 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2024, 14:44 - 11 Jul 2024, 15:00
Submission of proposals: 11 Jul 2024, 15:00 - 22 Jul 2024, 15:00
Auction start date: 23 Jul 2024, 13:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.867/2023 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 40 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea pînă la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frînghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din Legea nr.373/2023, anexa nr.1) emis de producător. În cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator în baza rapoartelor de încercări;
- livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada august – 19 decembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
1. - data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
1 Jul 2024, 14:12
Date modified
1 Jul 2024, 14:44
Estimated value (without VAT)
294 444 MDL
The minimum downward of the price
1 177,78 MDL
Achizitii.md ID
21245981
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu 37, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
7 Aug 2024 14:27 - 30 Dec 2024 14:40
List of positions
1)
Title
Varză albă CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 53000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
1.07.24 14:44
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
1.07.24 14:44
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
1.07.24 14:44
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
1.07.24 14:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Agroadries

Normalized price: 236 900 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Varză albă”, „Morcov proaspăt” și „Sfeclă roşie”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Agroadrieș”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Agroadrieș”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 236 910 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 238 498 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications