1
Enquiry period
with 01.07.2024 14:22
to 17.07.2024 11:00
2
Bidding period
with 17.07.2024 11:00
to 22.07.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 14 709 600 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2024, 14:22 - 17 Jul 2024, 11:00
Submission of proposals: 17 Jul 2024, 11:00 - 22 Jul 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
1 Jul 2024, 14:08
Date modified
1 Jul 2024, 14:22
Estimated value (without VAT)
14 709 600 MDL
Achizitii.md ID
21245959
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2024 14:21 - 30 Sep 2024 14:21
List of positions
1)
Title
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R21 Orhei-Bravicea-Calarasi, km 0+000 - 13+700 (13 700 m.l.) CPV: 45233141-9 - Road-maintenance works
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini r21.docx
Bidding Documents
-
1.07.24 14:22
duae slarysil r21.doc
Bidding Documents
-
1.07.24 14:22
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
1.07.24 14:22
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
1.07.24 14:22
Lot documents
caiet de sarcini r21.docx
-
1.07.24 14:22

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ROBRICONS

Normalized price: 15 354 908,66 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1719832237377 din data de 30.07.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-19832237377 din 22.07.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R21 Orhei-Bravicea-Calarasi, km 0+000 - 13+700 (13 700 m. l.), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL ,,Robrions” a propus prețul de 15 354 908,66 lei (cincisprezece milioane trei sute cincizeci și patru mii nouă sute opt lei, 66 bani) fără TVA și 18 425 890, 39 lei (optsprezece milioane patru sute douăzeci și cinci mii opt sute nouăzeci lei, 39 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications