1
Enquiry period
with 24.06.2024 16:19
to 01.07.2024 10:00
2 days left
2
Bidding period
with 01.07.2024 10:00
to 08.07.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 605 712 MDL
Period of clarifications: 24 Jun 2024, 16:19 - 1 Jul 2024, 10:00
Submission of proposals: 1 Jul 2024, 10:00 - 8 Jul 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Lucrări de instalare și conectare a generatorului electric de 1 400 kVA și alimentarea cu energie electrică a blocurilor nr.1, nr.3 și nr.4 a IMSP IMU – REPETAT - II

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
24 Jun 2024, 16:19
Date modified
25 Jun 2024, 12:30
Achizitii.md ID
21242605
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
word -amenajare (marca pg).doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
word - post de transformare pt-620.doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
word - platforma pentru generator. lucrari.doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
2.ds_lucrari (2021).docx
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
word - bloc 4 urgenta.doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
4.declaratie.doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
word - bloc 1.3 urgenta.doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
3.duae (new 26.11.20).doc
Bidding Documents
-
24.06.24 16:19
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
25.06.24 12:30
Date:
24 Jun 2024, 16:36
Question's name:
clarificare
Question:
Buna ziua.De ce ati publicat repetat asceasta licitatie?
Answer (24 Jun 2024, 16:43):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015
Date:
24 Jun 2024, 16:39
Question's name:
licitatie
Question:
Stimata autoritate contractanta corect se anuleaza licitatia precedenta si apoi se publica repetat. Se scrie motivul anularii.
Answer (24 Jun 2024, 16:47):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015. Participantii la procedura anterioara au fost instiintati despre motivul anulării procedurii de achizitie.
Date:
27 Jun 2024, 14:11
Question's name:
F1
Question:
Buna ziua. atasati va rog forma desfasurata a resurselor multumim.
Answer (27 Jun 2024, 15:23):
Buna ziua. Pe platforma e incarcat caietul de sarcini formularul F1 unde sunt incluse toate lucrarile necesare. Formati oferta conform simbolurilor normelor existente in formularul dat (F1).
Date:
27 Jun 2024, 15:28
Question's name:
anulare
Question:
Licitatia precedenta ati anulato din motivul...Răspuns (24 iun 2024, 16:43): Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015.Daca si in acest caz vor fi depuse oferte care vor vadea sub incidenta acstui articol, atunci care va fi rezultatul acestei licitatii?
Answer (27 Jun 2024, 16:26):
Decizia de atribuire a contractului de achizitii publice/decizia de anulare a procedurii îi revine grupului de lucru, la finisarea etapei de evaluare.
Date:
27 Jun 2024, 17:27
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua. Care este motivul ca nu acceptati publicarea Formularului F1 - descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare? A fost aceasta intrebare si la licitatia precedenta si primim raspuns faceti cum este cu toate ca conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).
Answer (28 Jun 2024, 10:05):
Buna ziua, pe platforma este atasat caietul de sarcini formularul F1, unde sund indicatea toate lucrarile necesare conform simbolului de norme si codului resurselor. Formati oferta conform formularului F1. Pentru a vizita obiectul si careva clarificari tehice contactati persoana responsabila conform pct.4 din anuntul de participare.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.