1
Enquiry period
with 19.06.2024 11:25
to 01.07.2024 10:00
1 hours left
2
Bidding period
with 01.07.2024 10:00
to 11.07.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 124 300 MDL
Period of clarifications: 19 Jun 2024, 11:25 - 1 Jul 2024, 10:00
Submission of proposals: 1 Jul 2024, 10:00 - 11 Jul 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Piese de schimb pentru utilaje medicale (Procedura repetată).

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Turcanu
Contact phone
022275121
Purchase data
Date created
19 Jun 2024, 11:25
Date modified
20 Jun 2024, 8:55
Achizitii.md ID
21240384
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentație standart .docx
Bidding Documents
-
19.06.24 11:25
duae tip nou.doc
Bidding Documents
-
19.06.24 11:25
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
20.06.24 08:55
Lotul 3-Bloc de alimentare 6 V (pentru tonometru)
Date:
19 Jun 2024, 22:30
Question's name:
Lot1
Question:
Nu se vad parametrii,e sters
Answer (20 Jun 2024, 09:06):
S-a rezolvat.
Date:
28 Jun 2024, 06:59
Question's name:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222.
Question:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.1 sondă pentru timpanometrie) se solicită prezenta: Tip 5500. Ce parametru este cerința data? Vă rugăm să explicați semnificația și să descrieți mai detaliat această cerință Tip: 5500.
Answer (28 Jun 2024, 15:39):
Tip 5500-este tipul sondei care trebuie înlocuită, 226 Hz, 300 daPa.
Date:
28 Jun 2024, 07:00
Question's name:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222
Question:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.2 boxe audio) este indicat că se achiziționează Boxe audio. Specificați ce fel de Boxe audio se solicit: active sau pasive?
Answer (28 Jun 2024, 14:17):
Active.
Date:
28 Jun 2024, 07:24
Question's name:
Lotul nr. 1 - Lotul 1-Piese compatibile cu Audiometru model AA222
Question:
În specificația tehnică deplină solicitată, Standarde de referință, pentru Lotul I - Piese compatibile cu Audiometru model AA222 (Lotul 1.2 boxe audio) este indicat Specificații: stereo ≥(200÷8000) Hz. Poate că s-a strecurat o greșală mecanică de tipar, deoarece în acest interval de frecvențe ≥(200÷8000) Hz, de exemplu, se potrivesc boxe audio cu un interval de frecvență inclusiv de la 6000-8000 Hz. Totuși, cunoaștem cu toții, că cu cât intervalul de frecvențe este mai larg, cu atât este mai bine. Probabil, urma să indicați (≤ 200 ÷ ≥8000) Hz. Vă rugăm să clarificați și să corectați dacă este greșit.
Answer (28 Jun 2024, 14:18):
Se acceptă (≤ 200 ÷ ≥8000) Hz.
Date:
28 Jun 2024, 07:26
Question's name:
Întrebare la pct. 38 din Anunț de participare
Question:
38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale. Prin licitația dată se achiziționează piese de schimb pentru utilaj medical. Utilajul medical deja a fost dat în exploatare la momentul instalării inițiale. Cum poate fi clasificată schimbarea unei piese uzate/deteriorate din utilaj pe una nouă ca punerea în funcțiune a întregului utilaj medical?
Answer (28 Jun 2024, 14:19):
Se subînțelege darea în exploatare a utilajului cu funcții renovate.
Date:
28 Jun 2024, 07:36
Question's name:
Întrebare la pct. 38 din Anunț de participare
Question:
38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale. Prin licitația dată se achiziționează doar piese pentru a fi înlocuite, totuși nu este clar de ce achitarea se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei și darea în exploatare a utilajelor medicale. Astfel, ofertantul este obligat de a efectua lucrări suplimentare care nu sunt incluse în achiziția dată și anume până a instala piesa urmează de a efectua verificarea dacă utilajul este funcțional, instalarea piesei, calibrarea utilajului și darea în exploatarea a utilajului medical, ceea ce este incorect. Pentru Lotul 1 și Lotul 2, pentru a da în exploatare utilajului medical, după instalarea piesei achiziționarea cărea se cere, este obligatorie procedura de calibrare a utilajului. Aceasta este o cerință obligatorie pentru funcționarea corectă și normală a utilajului. Serviciile de verificare dacă utilajul este funcțional, darea în exploatarea a utilajului medical și de calibrare nu sunt incluse în achiziția pentru aceste loturi. Vă rugăm să ștergeți din paragraful 38 condiția de darea în exploatarea a utilajelor medicale, și să îl modificați cu următoarea redactare: 38. Alte informații relevante: Achitarea pieselor se va efectua în decurs de 30 zile de la instalarea piesei.
Answer (28 Jun 2024, 14:20):
Se subînțelege darea în exploatare a utilajului cu funcții renovate.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.