Select the type of procedure
Commercial procurement
21237038
1
Enquiry period
with
12.06.2024 16:45
to 17.06.2024 11:00
to 17.06.2024 11:00
2
Bidding period
with
17.06.2024 11:00
to 20.06.2024 11:00
to 20.06.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
519 028,45 MDL
Period of clarifications:
12 Jun 2024, 16:45 - 17 Jun 2024, 11:00
Submission of proposals:
17 Jun 2024, 11:00 - 20 Jun 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Renovarea pavajului de pe strada centrală a satului Tănătari raionul Căușeni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4324, MOLDOVA, Căuşeni, s.Tănătari, Causeni s.Tanatari
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jun 2024, 16:45
Date modified
13 Jun 2024, 15:02
Achizitii.md ID
21237038
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Renovarea pavajului de pe strada centrală a satului Tănătari raionul Căușeni
Budget: 519028.45 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
13 Jun 2024, 15:02
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Atasati F1 desfasurat cu resurse si norme. Multumesc anticipat!
Answer (14 Jun 2024, 15:10):
Sa tansmis formularul referitor la întrbarea dată F1
Date:
14 Jun 2024, 16:20
Question's name:
PLAN DE EXECUTIE
Question:
Ce tip de document se solicita la rubrica nr. 14 din tabelul actelor solicitate din Anunt de participare - " Planul de executie a lucrarilor"
Answer (14 Jun 2024, 17:08):
În planul de execuție a lucrărilor trebue să indicați cum vedeți executarea lucrărilor,peroada executării și garanția lucrărilor.
Date:
15 Jun 2024, 11:49
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
REITEREZ PENTRU STIMATA AUTORITATE CONTRACTANTA : Atasati F1 desfasurat cu resurse si norme. Multumesc anticipat!
Answer (17 Jun 2024, 09:03):
Bună ziua,transmiteți vă rog poșta electronică ca să vă transmitem anexa F1.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK