Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
365 000 MDL
Period of clarifications:
11 Jun 2024, 10:09 - 12 Jun 2024, 10:30
Submission of proposals:
12 Jun 2024, 10:30 - 15 Jun 2024, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
lucrari de reparatie drumuri locale str. Ion Neculce
lucrari de reparatie drumuri locale- beton- str. Dobrei
Information about the cancellation
The reason of cancellation
documentele au fost incarcate gresit
Date of cancellation
12 Jun 2024, 8:16
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3418, MOLDOVA, Hînceşti, s.Călmăţui, s.Calmatui raionul Hincesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jun 2024, 10:09
Date modified
12 Jun 2024, 8:17
Achizitii.md ID
21235932
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
11 Jun 2024, 12:47
Question's name:
termen depunere
Question:
In conformitate cu legea 131/2015 articolul 57 alin (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Rugăm să modificați termenii de depunere a ofertelor de minim 12 zile...ms
Date:
11 Jun 2024, 12:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
buna ziua, dar de ce caietul de sarcini nu este semnat, stampilat...?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK