1
Enquiry period
with 10.06.2024 16:00
to 20.06.2024 10:00
2
Bidding period
with 20.06.2024 10:00
to 24.06.2024 10:00
3
Auction
25.06.2024 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 136 636 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2024, 16:00 - 20 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals: 20 Jun 2024, 10:00 - 24 Jun 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Stela Gutu
Contact phone
82-32-63
Purchase data
Date created
10 Jun 2024, 16:00
Date modified
19 Jun 2024, 14:37
Achizitii.md ID
21235730
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
2 duae.doc
Bidding Documents
-
10.06.24 16:00
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
10.06.24 16:00
Date:
19 Jun 2024, 14:37
Question's name:
anunt de particare
Question:
Buna ziua, in anunțul de participare la punct. 16 unde sunt enumerate criteriile de eligibilitate si selecție solicitați copia certificatului de la producător sau documente alternative care confirma originalitatea pieselor si consumabilelor. Va rugam sa concretizați care anume documente alternative privind originea bunurilor vor fi acceptate?
Answer (20 Jun 2024, 09:27):
Buna ziua, Alte documente de la producător sau distribuitor oficial care demonstrează livrarea mărfii de către producător sau distribuitor oficial pe teritoriul Republicii Moldova.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.