1
Enquiry period
with 06.06.2024 15:36
to 17.06.2024 11:00
2
Bidding period
with 17.06.2024 11:00
to 27.06.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 29 166,67 MDL
Period of clarifications: 6 Jun 2024, 15:36 - 17 Jun 2024, 11:00
Submission of proposals: 17 Jun 2024, 11:00 - 27 Jun 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de mentenanță a sistemului de neuronavigație Brain LAB CURVE aflat în dotarea SCR,

Prezentarea planului de mentenanță anual recomandat de producător și a graficului de efectuare a lucrărilor;
Prezentarea certificatelor valabile de la producător ce permit ofertantului executarea lucrărilor propuse;
Curățare și lubrifiere;
Calibrări dacă este cazu;
Depanarea istoria listei de erori și înlăturarea lor.
Timpul intervenției max 24 ore, timp intervenție telefonică max 1 oră;
Alte lucrări de mentenanță recomandate de producător;
Eliberarea rapoartelor la finele fiecarei intervenții, indicând starea dispozitivului și lista de lucrări efectuate;
Minim trei intervenții de depanare la solicitare;
Să se indice prețul pentru fiecare lucrare recmomandată de producător și pentru fiecare intervenție de depanare.
Lucrările se vor efectua la solicitare.
Garanție la lucrările efectuate minim 6 luni.
Achitarea se va efectua pentru fiecare lucrare efectuată
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Bivol
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
6 Jun 2024, 15:26
Date modified
7 Jun 2024, 16:21
Estimated value (without VAT)
29 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21234395
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
8 Jul 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lot 14 Mentenanța anuală sistem de neuronavigatie BrainLAB CURVE CPV: 50420000-5 - Repair and maintenance services of medical and surgical equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
6.06.24 15:36
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
6.06.24 15:36
duae.doc
Bidding Documents
-
6.06.24 15:36

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Neotec

Normalized price: 37 600 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot 14 Mentenanța anuală sistem de neuronavigatie BrainLAB CURVE
Date:
7 Jun 2024, 16:25
Question's name:
Numarul de interventii
Question:
Va rugam sa clarificati urmatoarele aspecte: Care este numarul concret de interventii necesare pentru acest dispozitiv? Este vorba despre doua interventii sau minim trei interventii? Interventiile specificate in documentatie sunt obligatorii sau se vor efectua doar la solicitare? Va multumim pentru clarificari.
Answer (10 Jun 2024, 15:21):
Bună ziua! Numărul de intervenții-1,(efectuarea lucrărilor conform listei indicate de producător); Intervențiile menționate în specificația tehnică(Minim trei intervenții de depanare la solicitare), este efectuată la solicitarea autorității contractante, pentru a face depanarea erorilor( identificarea cauzei și stabilirea exactă a listei pieselor și lucrărilor necesare), fără solicitarea taxei suplimintare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications