Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
03.06.2024 16:06
to 15.06.2024 09:10
to 15.06.2024 09:10
2
Bidding period
with
15.06.2024 09:10
to 24.06.2024 04:40
to 24.06.2024 04:40
3
Auction
25.06.2024 11:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
250 000 MDL
Period of clarifications:
3 Jun 2024, 16:06 - 15 Jun 2024, 9:10
Submission of proposals:
15 Jun 2024, 9:10 - 24 Jun 2024, 4:40
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese de schimb pentru utilajul medical
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jun 2024, 16:06
Date modified
13 Jun 2024, 9:10
Achizitii.md ID
21233182
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1 Set Quartz window with ring for AAS hydride systems HS 55/HS 60
Budget: 13000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 2 Quartz cell without windows for AAS hydride systems HS 55, HS 60
Budget: 20500.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3 Grafite electrodes for novAA/ContrAA series 407-A81.018
Budget: 13500.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot 4 Tub de scurgere for AAS Shimadzu
Budget: 2400.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Lot 5 Titanium Burner Head 10 cm for AA-7000 Shimadzu
Budget: 19000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Lot 6 Set tuburi de grafit Z-standard platforma pentru AAS ZEEnit 700, Analityk Jena
Budget: 36000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Lot 7 PS sample vial 1,5 ml pentru AAS ZEEnit 700, Analityk Jena
Budget: 9600.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lot 8 Lampa HCL Cu pentru spectrofotometru cu absorbție atomică ZEEnit 700, producător - analytikjena; cod -480-450.014C
Budget: 29000.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lot 9 Lampa HCL Mn pentru spectrofotometru cu absorbție atomică ZEEnit 700, producător - analytikjena; cod -480-450.032C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Lot 10 Lampa HCL Fe pentru spectrofotometru cu absorbție atomică ZEEnit 700, producător - analytikjena; cod -480-450.026C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 11 - Lot 11 Lampa HCL Ni pentru spectrofotometru cu absorbție atomică ZEEnit 700, producător - analytikjena; cod -480-450.036C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - Lot 12 Lampa HCL Zn pentru spectrofotometru cu absorbție atomică ZEEnit 700, producător - analytikjena; cod -480-450.067C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lot 13 Coded Hollow Cathode Lamp Lead (Pb), cod 480-450.028C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Lot 14 Coded Hollow Cathode Lamp Cadmium (Cd), cod 480-450.008C
Budget: 14500.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - Lot 15 Tuburi de absorbție (markes) pentru termodesorber, TD-100, pentru Cromatograf cu gaze Agilent7890 B cu detector FID SUA
Budget: 20000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
Date:
4 Jun 2024, 17:16
Question's name:
Lot 4 Tub de scurgere for AAS Shimadzu
Question:
Vă rugăm să specificați numărul piesei de schimb pentru Shimadzu. cod 407-111.837 for AA-7000 Shimadzu??
Answer (5 Jun 2024, 09:15):
Bună ziua!
Concretizați întrebarea, la ce număr de piesă vă referiți, deoarece pentru fiecarea piesă s-a indicat codul ce-l reprezintă.
Date:
6 Jun 2024, 09:12
Question's name:
Rugăm sa introduceți următoarele modificări: In Anuntul de participare
Question:
punctul.12. Termenii și condițiile de prestare/executare : rugăm sa modificati termenul - în loc de ”În termen de max. 45 zile de la înregistrarea contractului la Trezorerie — sa indicați ” În termen de max. 60 de zile de la înregistrarea contractului la Trezorerie”.
Answer (6 Jun 2024, 10:03):
Termenul de executare rămâne neschimbat. În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1) al Legii 131/2015 „Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.”
Date:
6 Jun 2024, 09:13
Question's name:
punctul 18
Question:
În punctul 18. Garanția de bună execuție a contractului, în formă de scrisoare de garanție bancară sau transfer pe contul autorității contractante, în cuantumul 5% din valoarea totală a contractului de achiziții publice. Nu este indicat — valoarea totala a contractului cu TVA sau fără TVA ?
Answer (6 Jun 2024, 10:04):
Valoarea totala a contractului cu TVA.
Date:
6 Jun 2024, 09:14
Question's name:
AUTORIZAȚII DE LA PRODUCĂTORUL ECHIPAMENTELOR
Question:
Rugăm să indicați PREZENTAREA UNEI AUTORIZAȚII DE LA PRODUCĂTORUL ECHIPAMENTELOR INDICATE IN TENDER , pentru care se solicita piesele de schimb și consumabilele.
Answer (6 Jun 2024, 10:12):
Cerințele privind eligibilitatea operatorilor economici necesar a fi îndeplinite sunt indicate în pct. 16 al anunțului de participare.
Date:
6 Jun 2024, 13:50
Question's name:
Contract Punctul 10.2
Question:
În Contract, Punctul 10.2. Pentru refuzul de a vinde/presta Bunurile/Serviciile — Vanzatorul se penalizeaza . Lipsește punctul unde se stipulează că ” Pentru refuzul de a executa condițiile contractuale de către Cumpărător/Beneficiar - Cumpărătorul/Beneficiarul se penalizeaza ”
Answer (7 Jun 2024, 13:41):
Contractul ce se regăsește în documentația standard anexată nu este adaptat procedurii în cauză, în scurt timp va fi plasat contractul completat.
Date:
6 Jun 2024, 14:52
Question's name:
Prețuri reale
Question:
Va rugăm să explicați, cum se face, ca prețurile pentru piese de schimb și consumabilele indicate în condițiile de tender sunt mai mici ca în licitația din anul 2022? De ce nu luați în considerație inflația mondială și nu indicați prețuri reale ?
Answer (7 Jun 2024, 13:47):
Valoarea a fost estimată în limitele surselor financiare alocate.
Date:
7 Jun 2024, 11:58
Question's name:
Autorizația de la producător
Question:
Autorizația de la producător Vă garantează achiziționarea de consumabile și piese de schimb originale .
Fără piese de schimb originale , parti componente de la producător, producătorul nu garantează funcționarea corectă si perfectă a dispozitivelor , precum și obținerea de rezultate precise. Folosirea unor piese neautorizate pot pune în pericol utilizatorul, pot pune în pericol siguranța operatorului si funcționarea aparatului.
Rugăm să indicați PREZENTAREA UNEI AUTORIZAȚII DE LA PRODUCĂTORUL ECHIPAMENTELOR INDICATE IN TENDER , pentru care se solicita piesele de schimb și consumabilele.
Answer (11 Jun 2024, 09:00):
Cu referire la acest aspect a fost oferit un răspuns. Revedeți cele menționate supra. Rog conformarea cerințelor indicate în anunțul de participare.
Date:
7 Jun 2024, 15:50
Question's name:
Rugăm sa excludeti punctul 9
Question:
Rugăm sa excludeti punctul :
9 . Declarație de garanție a bunurilor, min. 12 luni Original. Semnat electronic de către participant. Obligatoriu
Deoarece conform Specificatiilor tehnice depline ale bunurilor solicitate de către Autoritatea contractantă , aceste bunuri indicate sunt de fapt poziții de CONSUMABILE , dar nici un producător nu ofera GARANTII pentru CONSUMABILE, ci numai pentru piese de schimb.
Answer (11 Jun 2024, 11:14):
Declarația de garanție a bunurilor vor fi prezentate pentru piesele de schimb, pentru consumabile nu.
Date:
11 Jun 2024, 09:28
Question's name:
la Răspunsul din 6 iun 2024, 10:03:
Question:
la Răspunsul din 6 iun 2024, 10:03: Termenul de executare rămâne neschimbat. În conformitate cu prevederile art. 44 alin. 1) al Legii 131/2015 „Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.” In asa caz- documentaţia de atribuire trebuie sa fie bazata pe termenii REALI de livrare de la producatori. Rugam inca o data se revizuiti termenul de livrare , care nu este REAL si sa-l extindeti pana la max. 60 de zile de la înregistrarea contractului la Trezorerie”.
Answer (11 Jun 2024, 11:16):
În conformitate cu prevederile art. 15 lit. c) al Legii 131/2015 grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică, respectând în acest sens principiile prevăzute la art. 7) al Legii prenotate. Potrivit art. 44 alin. 1) al Legii 131/2015 „Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.” Respectiv, cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare sunt stabilite exclusiv de către autoritatea contractantă, urmare a necesităților acesteia, ce rămâne a fi obligatorii atât pentru autoritatea contractantă, cât și pentru operatorii economici participanți. În acest context, termenul de executare ramâne a fi neschimbat.
Date:
11 Jun 2024, 09:28
Question's name:
Răspunsurile din (6 iun 2024, 10:12): si (11 iun 2024, 09:00)
Question:
Răspunsurile din (6 iun 2024, 10:12): si (11 iun 2024, 09:00): — nu sunt argumentate. Va rugam sa ARGUMENTATI LIPSA CERINȚEI DE AUTORIZATIE DE LA PRODUCATOR
Answer (11 Jun 2024, 11:13):
În conformitate cu prevederile art. 15 lit. c) al Legii 131/2015 grupul de lucru elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică, respectând în acest sens principiile prevăzute la art. 7) al Legii prenotate. Potrivit art. 44 alin. 1) al Legii 131/2015 „Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.” Respectiv, cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare sunt stabilite exclusiv de către autoritatea contractantă, urmare a necesităților acesteia, ce rămâne a fi obligatorii atât pentru autoritatea contractantă, cât și pentru operatorii economici participanți.
Date:
11 Jun 2024, 09:29
Question's name:
la Răspuns (7 iun 2024, 13:41)
Question:
la Răspuns (7 iun 2024, 13:41):
Contractul ce se regăsește în documentația standard anexată nu este adaptat procedurii în cauză, în scurt timp va fi plasat contractul completat. —Asteptam plasarea contractul completat.
Answer (13 Jun 2024, 09:13):
Modelul de contract completat a fost plasat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK