1
Enquiry period
with 30.05.2024 17:59
to 04.06.2024 10:30
2
Bidding period
with 04.06.2024 10:30
to 10.06.2024 12:00
3
Auction
with 11.06.2024 15:00
to 11.06.2024 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 432 219 MDL
Period of clarifications: 30 May 2024, 17:59 - 4 Jun 2024, 10:30
Submission of proposals: 4 Jun 2024, 10:30 - 10 Jun 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament medical și terapeutic specializat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Andrei Doga 22
Web site
---
The contact person
Full name
USEFS USEFS
Contact phone
022310234
Purchase data
Date created
30 May 2024, 17:59
Date modified
31 May 2024, 8:36
Achizitii.md ID
21232423
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standart.docx
Bidding Documents
-
30.05.24 17:59
duae.doc
Bidding Documents
-
30.05.24 17:59
Date:
31 May 2024, 08:36
Question's name:
Divizare pe loturi
Question:
Bună ziua, pentru a participa mai multe operatori economice vă rugam sa divizați pe loturi achiziția . Mulțumesc anticipat!
Answer (3 Jun 2024, 14:48):
bună ziua pregăti documentația conform caetului dr sarcini
Date:
31 May 2024, 08:47
Question's name:
Garanția bancara
Question:
Bună ziua, conform cerințelor achiziții se poate de depus in scrisoare garanție pentru oferta sau in transfer bancar, rugăm modificarea anunțului de participare. La fel cerem concretizare câte procente trebuie sa fie 1% sau 2 % din suma totala fără TVA?
Answer (3 Jun 2024, 10:53):
2%
Date:
31 May 2024, 13:00
Question's name:
Divizare loturi
Question:
Buna ziua ,divizați vă rugăm pe loturi pentru o concurentă sănătoasă Divizarea va permite mai multor operatori economici participarea Mulțumim anticipat.
Answer (3 Jun 2024, 14:42):
conform caetului de srcini
Date:
3 Jun 2024, 16:01
Question's name:
Divizare loturi
Question:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa divizati pe locturi pentru a nu limita participarea operatorilor economici la procedura de achizitie publica si nu limita libera concurenta. Potrivit pct. 21 subpct. 2) din Hotărârea Guvernului nr. 667 din 27.05.2016, pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, grupul de lucru este obligat să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție, în scopul asigurării concurenței și combaterii concurenței neloiale în domeniul achizițiilor publice, iar art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/15 prevede expres că unul dintre principiile fundamentale a relațiilor privind achizițiile publice este principiul concurenței, care presupune asigurarea condițiilor de manifestare a concurenței în așa fel încât orice operator economic, cu calificare și oferta corespunzătoare necesității reale a autorității, să poată participa la procedura de atribuire și să dispună de posibilitatea egală de a fi desemnat câștigător. Astfel, reieșind din prevederile legale enunțate, autoritatea contractantă prin înaintarea cerințelor trebuie să nu creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici care reprezintă întreprinderile mici și mijlocii să poată participa la procedura de achiziție.
Answer (4 Jun 2024, 10:29):
Bună ziua conform caetului de srcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.