Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
20.05.2024 21:51
to 01.06.2024 22:50
to 01.06.2024 22:50
2
Bidding period
with
01.06.2024 22:50
to 12.06.2024 22:50
to 12.06.2024 22:50
3
Auction
with
13.06.2024 11:00
to 13.06.2024 15:28
to 13.06.2024 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 687 039 MDL
Period of clarifications:
20 May 2024, 21:51 - 1 Jun 2024, 22:50
Submission of proposals:
1 Jun 2024, 22:50 - 12 Jun 2024, 22:50
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziția Echipamentului individual de protecţie
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 May 2024, 21:51
Date modified
22 May 2024, 12:49
Achizitii.md ID
21228176
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 5 - Lot 5. Încălțăminte de lucru de iarnă pentru personal operativ și operativ de reparație PT, LEA, FÎO – cu carînb înalt
Budget: 114510.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lot 6. Încălțăminte de lucru de iarnă (Maiștri, șoferii etc) - bocanci
Budget: 71800.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Lot 7. Încălțăminte de lucru de iarnă (controlori) - bocanci
Budget: 61142.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lot 8. Încălțăminte de lucru de vară pentru personal operativ și operativ de reparație PT, LEA, FÎO - cu carînb înalt
Budget: 109260.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lot 9. Încălțăminte de lucru de vară (Maiștri, șoferii etc) - pantofi
Budget: 49090.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Lot 10. Încălțăminte de lucru de vară (controlori) - pantofi
Budget: 42600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Aviz de participare pentru achizitia echipamentului de protectie
Aviz de participare pentru achizitia echipamentului de protectie
Bidding Documents
-
20.05.24 21:51
Caiet de sarcini pentru achizitia echipamentului de protectie
Caiet de sarcini pentru achizitia echipamentului de protectie
Technical Specifications
-
20.05.24 21:51
Lot 6. Încălțăminte de lucru de iarnă (Maiștri, șoferii etc) - bocanci
Date:
22 May 2024, 12:49
Question's name:
SRL izvorul Cucului
Question:
Добрый день!Сообщите пожалуйста какие документы нужны на тендер и сроки поставки обуви ,если тендер мы выиграем.
C уважением-менеджер SRL Izvorul Cucului
+37368058582
Answer (30 May 2024, 22:50):
Buna ziua. Toate cerințele, inclusiv cele referitoare la documentația prezentata sunt detaliat descrise pe pag. 11-12, punctele a) - h) al caietului de sarcini, iar termenul de livrare se cere a fi indicat separat, conform p. f), din caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK