1
Enquiry period
with 20.05.2024 15:14
to 21.05.2024 15:30
2
Bidding period
with 21.05.2024 15:30
to 27.05.2024 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 83 333,33 MDL
Period of clarifications: 20 May 2024, 15:14 - 21 May 2024, 15:30
Submission of proposals: 21 May 2024, 15:30 - 27 May 2024, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Articole de hârtie pentru uz sanitar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
20 May 2024, 15:08
Date modified
20 May 2024, 15:14
Estimated value (without VAT)
83 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21227974
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
31 May 2024 15:12 - 30 Dec 2024 15:12
List of positions
1)
Title
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Paper sanitary
Quantity: 1154.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TORECO SRL

Normalized price: 83 333,33 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 27.05.2024, ora 12:00 a depus oferta un singur operator economic: - „TORECO” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83333,33 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele: Oferta prezentată de operatorul economic TORECO SRL corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerea financiară se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 83333,33 lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Mostrele prezentate corespund cerințelor. Astfel, în conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar operatorului economic TORECO SRL cu propunerea financiară în sumă de 83333,33 de lei fără TVA/100000,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare și corespunde specificațiilor tehnice.
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications