Select the type of procedure
Commercial procurement
21227380
1
Enquiry period
with
17.05.2024 17:38
to 28.05.2024 09:00
to 28.05.2024 09:00
2
Bidding period
with
28.05.2024 09:00
to 04.06.2024 10:00
to 04.06.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
871 423 MDL
Period of clarifications:
17 May 2024, 17:38 - 28 May 2024, 9:00
Submission of proposals:
28 May 2024, 9:00 - 4 Jun 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie în cadrul IMSP Policlinica de Stat
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 May 2024, 17:38
Date modified
17 May 2024, 17:38
Achizitii.md ID
21227380
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrări de reparație a încăperilor interioare, întru eficientizarea serviciului radiologic și de radioprotecție.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrări de reparație a încăperilor interioare, întru eficientizarea serviciului radiologic și de radioprotecție.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
declaratie_privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
caiet de sarcini lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK