1
Enquiry period
with 17.05.2024 13:46
to 27.05.2024 10:00
2
Bidding period
with 27.05.2024 10:00
to 10.06.2024 10:00
8 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 5 900 000 MDL
Period of clarifications: 17 May 2024, 13:46 - 27 May 2024, 10:00
Submission of proposals: 27 May 2024, 10:00 - 10 Jun 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Reconstrucția parțială a instalației de distribuție 110 kV, CET Sursa 2 (REPETAT).

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Onoi
Contact phone
022-436-347
Purchase data
Date created
17 May 2024, 13:46
Date modified
17 May 2024, 15:24
Achizitii.md ID
21227138
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
declaratie confirmarea identitatii.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 13:46
duae.doc
Bidding Documents
-
17.05.24 13:55
Date:
17 May 2024, 15:24
Question's name:
lista de cantitati
Question:
Buna ziua. Publicati va rog FORMULARUL 1- forma DESFASURATA a resurselor de manopera, materiale, utilaje. Multumim
Answer (17 May 2024, 16:58):
Buna ziua. Solicităm să Vă conformați documentatiei de atribuire.
Date:
20 May 2024, 13:05
Question's name:
coeficient
Question:
Conform ord. nr 52 din 30.03.2023 al SA "TERMOELECTRICA", este permisa aplicarea coeficientilor de majorare, pentru conditii ce difera de cele normale. Prermiteti aplicarea koeficientului k=1.2, la toate listele de cantitati puse in achizitie? (k=1.2-este coeficient de majorare pentru efectuarea lucrarilor in apropierea obiectivelor de inalta tensiune )
Answer (21 May 2024, 09:42):
Buna ziua. Conform NE1 – 02:2019 „Norme de securitate la exploatarea instalațiilor electrice”, obiectul de lucru poate fi considerat lucrări ce nu se află sub tensiune deoarece acestea se vor executa cu scoaterea tensiunii de lucru de pe instalația electrică sau de pe o parte a ei. Aceasta presupune atingerea părților active care nu se află sub tensiune indusă, respectând în același timp normele de securitate și distanțele minime admisibile până la părțile active ale instalațiilor electrice aflate sub tensiune. În această ordine de idei, coeficientul k=1,2 nu este aplicabil, ceea ce este indicat în punctul 6 din documentatia de atribuire (Caietul de Sarcini).
Date:
22 May 2024, 09:31
Question's name:
LUCRARI
Question:
BUNA ZIUA. LA EXECUTAREA LUCRARILOR IN APROPIERE DE LINII AFLATE SUB TENSIUNE ESTE NECESAR SA FIE RESPECTATA DISTANTA CONFORM NORMATIVELOR IN VIGOARE (ПТЭ, ПТБ -TAB.3.1). LA NECESITATE DE ASAMBLAT O IMREJMUIRE TEMPORARA LA OBIECTIVUL IN LUCRU. INTREBARE- CINE VA EXECUTA SI DIN CE RESURSE FINANCIARE VOR FI PREVAZUTE ACESTE LUCRARI, INCLUSIV SI PREGATIREA LOCULUI DE LUCRU PENTRU ACCESUL PERSONALULUI DELEGAT LA LUCRARILE RESPECTIVE?
Answer (23 May 2024, 14:49):
Bună ziua, pregătirea locului de muncă pentru admiterea ulterioară a personalului delegat, se efectuează în conformitate cu Cap. 12 - Organizarea lucrului personalului delegat, Cap. 13 – Admiterea personalului întreprinderilor de construcții – montaj și de proiectări la lucrări în instalațiile electrice în funcțiune și în zona de protecție a liniilor electrice, din Normelor de securitate la exploatarea instalațiilor electrice, NE1 – 02:2019, aprobate prin Hotărârea ANRE Nr. 394/2019 din 01.11.2019. Suplimentar Va informam ca, cheltuielile instalării imprejmuirii temporare pe șantier sunt incluse în cheltuielile de regie și nu sunt achitate suplimentar. Consultați Instrucțiunea СP L.01.03-2012: ”Instrucțiuni cu privire la calcularea cheltuielilor de regie la determinarea valorii obiectivelor”, Anexa A, p.4.1 și p.4.9. Anexa B, p.4.1.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.