1
Enquiry period
with 08.05.2024 13:12
to 11.05.2024 12:39
2
Bidding period
with 11.05.2024 12:39
to 16.05.2024 13:39
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 790 000 MDL
Period of clarifications: 8 May 2024, 13:12 - 11 May 2024, 12:39
Submission of proposals: 11 May 2024, 12:39 - 16 May 2024, 13:39

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de recuperare a creanțelor pe cale extrajudiciară
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Bulmag
Contact phone
022256797, 067748246, 060711110
Purchase data
Date created
8 May 2024, 13:12
Date modified
10 May 2024, 12:39
Achizitii.md ID
21224537
CPV
79100000-5 - Servicii juridice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ap 50.pdf ap 50.pdf
Bidding Documents
-
8.05.24 13:12
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
8.05.24 13:12
anexa nr. 7 specificaţii de preţ.docx
Bidding Documents
-
8.05.24 13:12
anexa nr. 6 specificaţii tehnice.docx
Bidding Documents
-
8.05.24 13:12
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
8.05.24 13:12
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Bidding Documents
-
10.05.24 12:39
Date:
8 May 2024, 21:31
Question's name:
privind anexa nr.1 care nu este atasata
Question:
În caietul de sarcini faceti referire la: ..... în vederea recuperării creanțelor înregistrate (prezentate în anexa nr.1 cu solduri înregistrate la 01.04.2024), despre care anexa este vorba? nu este atasata.
Answer (10 May 2024, 12:40):
A fost atașată Anexa nr.1
Date:
8 May 2024, 23:05
Question's name:
8 întrebări
Question:
1. Cu referire la adjudecarea contractului pentru Lotul 1, la litera a) câte creanțe sunt în total? 2. Cu referire la adjudecarea contractului pentru Lotul 1, la litera b) sunt în total 919 creanțe? 3. Cu referire la adjudecarea contractului pentru Lotul 1, pe parcursul derulării contractului vor mai apărea și alte creanțe decât cele existente? Se cunoaște câte? 4. Cu referire la adjudecarea contractului pentru Lotul 2, câte creanțe sunt la litera a) și câte creanțe sunt la litera b)? 5. La Lotul 2 pe parcursul derulării contractului vor mai apărea și alte creanțe decât cele existente? Se cunoaște câte? 6. Cheltuielile administrative, de exemplu taxele poștale, urmează să fie incluse în ofertă sau Solicitantul Apă-Canal Chișinău va achita separat pentru acestea? 7. Despre actualizarea listei debitorilor lunară, se cunoaște limita maximă sau o aproximație de câți debitori apar lunar? Dacă nu, ați putea oferi date statistice despre debitorii din anul trecut? 8. Achitarea va fi făcută lunar? De exemplu dacă oferta câștigătoare va fi de 450000 lei, se va achita câte 37500 lunar?
Answer (10 May 2024, 12:57):
1. Lot. 1 lit. a) în total avem 1253 consumatori, creanțele cărora constituie 2943280,27 lei; 2. Lotul 1, lit. b) 919 nu este numărul creanțelor, este expres menționat că contul 919 este contul contabil extra-bilanțier, unde se duce evidența contabilă a creanțelor compromise, cu termenul de achitare depășit cu 3 ani; 3. Evident că vor fi și alte creanțe care eventual vor apărea, acestea fiind transmise prestatorului de serviciu, periodic, în măsura apariției lor, numărul și valoarea lor, nefiind cunoscute la momentul actual; 4. Răspunsul la această întrebare îl găsiți în pct. 3.2 din Caietul de sarcini; 5. Evident că vor fi și alte creanțe care eventual vor apărea, acestea fiind transmise prestatorului de serviciu, periodic, în măsura apariției lor, numărul și valoarea lor, nefiind cunoscute la momentul actual; 6. Cheltuielile administrative și taxele poștale le suportă ofertantul, respectiv, acestea urmează a fi luate în calcul la întocmirea și prezentarea ofertei; 7. Lista lunară a debitorilor va fi actualizată (estimativ: initial 1253 debitori, ulterior suplinind lunar lista cu plus – minus 100 consumatori); 8. Achitarea se va efectua lunar în conformitate cu precizările de la pct. 35 din anunțul de participare. Cuantumul transferurilor lunare către prestator va fi în funcție de încasările/recuperările efective de creanțe de la debitori, în dependență de procentul oferit de către operatorul economic căruia îi va fi atribuit contractul, (pct. 19 din anunțul de participare).
Date:
10 May 2024, 16:24
Question's name:
Remunerare
Question:
Bună ziua, Nu este clar, remunerarea este stabilit forma unui onorariu fix sau în forma unui onorariu de succes conform pct. 1.9 din anunțul de participare? Anunțul de participare prevede onorariul fix în 2 loturi, explicațiile și pct. 1.9, presupune un onorariu de succes pentru serviciile prestate. Vă rog să faceți claritate Mulțumesc
Answer (11 May 2024, 10:52):
Nu merge vorba despre onorariu fix, merge vorba doar despre un procent din încasările efective, cuantumul procentului dorit drept remunerare urmează a fi propus de către ofertant. Sumele de 450 mii lei pentru lotul 1 și, respectiv, 340 mii pentru lotul doi, reprezintă limitele maxime anuale ale contractelor ce urmează a fi încheiate.
Date:
10 May 2024, 17:37
Question's name:
Replică răspuns acordat la 10 mai 2024, 12:57
Question:
Răspunsul nr. 2, 3, 7: Dumneavoastră ați menționat că inițial sunt 1253 debitori, dar în fiecare lună va mai fi suplinită lista cu “plus-minus 100 consumatori”. Ce înseamnă asta? Că lunar vor fi aproximativ 100 noi debitori sau lunar vor fi 1253+100 debitori? Mai simplu spus - câte 100 debitori noi lunar vor fi? Și asta înseamnă că va fi cam același număr de noi debitori pentru ambele loturi? P.S. Chiar dacă răspunsul este clar, la fel este necesar să concretizăm acest aspect ca să excludem orice dubii. Răspunsul 4: La 3.2. nu este răspuns la întrebarea “câte creanțe sunt la litera a) și b) ale Lotului 2”. Cu alte cuvinte - dorim să estimăm cu o aproximație măcar de 10% numărul potențialilor creanțe noi atât pentru Lotul 1, cât și pentru Lotul 2.
Answer (11 May 2024, 11:01):
Inițial 1253 debitori, apoi lunar încă câte aproximativ 100 noi debitori, pentru fiecare lot în parte. Lot nr. 2 - creanţe faţă de consumatorii casnici (sector particular) și non-casnici pentru: a) servicii apă şi canalizare (A/C) cu un portofoliu de 183.016 lei; b) creanţe faţă de persoanele juridice cu un portofoliu de 845.257,63 lei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.