Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.04.2024 16:56
to 09.05.2024 09:00
to 09.05.2024 09:00
2
Bidding period
with
09.05.2024 09:00
to 21.06.2024 09:00
to 21.06.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 370 000 MDL
Period of clarifications:
29 Apr 2024, 16:56 - 9 May 2024, 9:00
Submission of proposals:
9 May 2024, 9:00 - 21 Jun 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Țeavă din polietilenă pentru canalizarea sub presiune
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Apr 2024, 16:56
Date modified
30 Apr 2024, 8:55
Achizitii.md ID
21222875
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Țeavă din polietilenă PEHD PE100 RC PN10 SDR17 dn 250mm
Budget: 1370000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
30 Apr 2024, 08:55
Question's name:
Documentatie solicitata
Question:
Stima instituție care e scopul documentelor din anunț cu numerele 14, Dotările specifice, 15 Personalul de specialitate, 18 Lista subcontractantilor, 19 Informații privind asocierea, cu statut obligatoriu? In DUAE in capitolul 4C aceste informații sunt întrebate, si de ce se solicita documente care se refera la lucrări cum ar fi personalul de specialitate, ce el sa faca? Sa va sudeze teava dupa livrare, sau sa fie cu studii superioare la încărcarea tevii, daca contractul prevede livrarea de bunuri, si nu prestarea servicii sau lucrări?
Va rugam sa simplificați documentația solicitata si sa fie conform legii dar nu abuz de documente toate care sunt in documentația standard. In documentația standard care se numește bunuri si servicii sunt documentele pentru bunuri si servicii, si o persoana calificata in cadrul Primăriei alege documentele specifice bunurilor si serviciilor in fiecare caz aparte dar nu le solicita pe toate care sunt la procedura de achiziții numai ca sa fie...
Va rugam sa modificați si sa folosiți documentele care se refera la bunuri si nu la servicii.
Answer (30 Apr 2024, 12:27):
Bună ziua! Cu tot respectul... O persoană calificată din cadrul primăriei, înainte de a iniția și publica o procedură de achiziție cu o valoare estimativă de peste un mln lei, va lua în calcul toți parametrii de calificare a operatorii economici și a potențialului cîștigător al acestei LP.
Dotările specifice - presupun că nu este o problemă dacă AC dorește să știe din start cu ce utilaj va fi transportat bunul achiziționat la locul destinației; doar nu a fost solicitat expres - aparat de sudat, burghiu sau macara... Ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului. Se va prezenta declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii bunului livrat.
Personalul de specialitate - Într-o întreprindere solidă, personal angajat nu sunt numai sudori și diriginți de șantier... O întreprindere solidă care ar putea asigura un contract de o valoare similară are angajați și personal de coducere, contabili, șefi de depozit, etc. Informaţiile referitoare la personal, au fost solicitate în special pentru asigurarea controlului calităţii bunurilor și a siguranței conlucrării cu un operator economic capabil de a îndeplini un contract de o așa valoare.
Subcontractare și asociere, arată faptul cît de disponibil poate fi operatorul economic de a lucra independent sau dacă se asociază și/sau subcontractează, AC este în drept să cunoască aceste detalii...
Stimați OE, bunurile ce urmează să fie achiziționate vor fi utilizate pentru reabilitarea colectorului principal de canalizare al satului Cojușna, o lucrare cu o importanță deosebit de importantă pentru localitate. De aceea, ca Autoritate Contractantă a procedurii de achiziție, dorim să ne asigurăm că vom obține contractarea bunurilor necesare cu o întreprindere capabilă de a asigura livrarea de bunuri în cantitatea și calitatea necesară solicitată. Condițiile de participare nu vor fi modificate... O zi cu spor vă doresc!
Date:
30 Apr 2024, 10:06
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua!
Actualizati, va rog, lista criteriilor de eligibilitae ca se fie in corespundere cu procedura de achizitionare de bunuri, fara lucrari. Analizati, va rog, excluderea garantiei de buna executie, dupa caz.
Multumesc anticipat.
Answer (30 Apr 2024, 12:37):
Bună ziua! Perioada de livrare a fost stabilită de pînă la 15 zile de la semnarea contractului... După livrarea bunului și semnarea actelor de predare - primire, garanția va fi returnată operatorului economic . O zi frumoasă!
Date:
30 Apr 2024, 13:46
Question's name:
Cu tot respectul...
Question:
Stimata institute, ma scuzați dar exagerați vorbiți aberații.
Țeava data PERC se produce in Romania sau in alta tara europeana. Oricare din ofertanți e numai intermediar intre voi si fabrica. Personalul implicat e numai persoana care o sa va prezinte oferta, persoana care o sa facă comanda la fabrica, si persoana care o sa fie pe loc la predarea țevii in primire pe loc. Poate fi aceiași persoana. Caci nimeni nu o sa faca comanda, o sa o descarce din TIR la el pe loc pe teritoriu si pe urma o sa va livreze Dvs. Caci nu face nimeni asa, costul la transport se scumpește. Ce capabilități solicitați ca sa aibă omul care o sa va dea țeava in primire, si ce are ceilalți din firma cu livrarea tevii? Achitările țevii rămân problemele noastre interne deseori ele se solicita in avans. Doar merge vorba de livrare a țevii nu de a o instala. Ce are livrarea unei tevi cu importanta obiectului dat cind solicitați garanție si nu suma mica? Va rugam sa scoteți documentele care se refera la lucrări, sau o sa mergem la contestarea documentelor care nu se refera la bunuri.
Answer (30 Apr 2024, 23:15):
Chiar dacă în compania dtră activează doar un singur angajat, el va fi introdus în declarația privind personalul... Exact în același mod va fi arătat și tehnica necesară pentru livrare.
Date:
30 Apr 2024, 13:49
Question's name:
Perioada de livrare
Question:
Perioada de livrare e pre mica pentru asa cantitate de țeava. Ea poate sa nu fie in stoc, si producerea necesita timp. Pământul nu se învârtește cu centrul la proiectul important de la voi. 30 de zile este un timp rezonabil pentru livrare mai ales ca teava va trebui importata. Va rugam sa măriți termenul de livrare.
Answer (30 Apr 2024, 23:12):
Termenul de livrare a bunurilor necesare este coordonat și solicitat de către partenerii de proiect, de aceea nu poate fi modificat.
Date:
30 Apr 2024, 13:57
Question's name:
Cu o întreprindere capabilă
Question:
Întreprindere mica nu e capabila sa achite in avans asa cantitate de teava, si pe de alata parte ea nici nu se va angaja cu asa suma solicitata ca garanție. Aceste doi factori de-acum filtrează ofertanții care au sa aiba curajul de a se angaja. Si nu mai e necesar de inventa verzi si uscate prin documente care nu se refera la obiectul achiziției. Rugămintea rămâne ca de sus, sau documentele se conforma obiectului achiziției date si anume livrare de bunuri, sau mergem la contestație pe documentație si mai tragem o luna din timp pina o sa fie decizia de la ANSC. Indiferent care o sa fie o sa va aprobe invențiile sau nu. Importanta obiectului in fata legii valorează zero. Este lege si cerințele ei referitor la documentație. Fiecare achiziție este importanta, daca nu ar fi nu s-ar publica si anunțuri de achiziții.
Answer (30 Apr 2024, 23:23):
Considerăm că companiile care doresc cu adevărat să participe la procedura de achiziție vor participa fără a se eschiva de la prezentarea actelor solicitate... Se crează impresia că se dorește denigrarea imaginii AC și tergiversarea procedurii de achiziție...
Date:
1 May 2024, 08:16
Question's name:
Teva PE RC
Question:
Specificați ce fel de țeava PE-RC va trebuie, caci sunt cel puțin 3 tipuri si subtipuri de teava PE-RC. PE-RC e denumire comuna. Va rugam sa anexați o poza la țeava solicitata cu taiere laterala ca sa înțelegem de cite straturi merge vorba cum ele trebuie sa fie si daca ea trebuie sa fie cu fir.
Answer (1 May 2024, 23:08):
În curînd vor fi anexate detalii despre țeavă
Date:
1 May 2024, 08:23
Question's name:
Se crează impresia
Question:
Se creaza impresia ca Dvs faceți achiziție sub cineva si cu cit mai mult se solicita documente cu atit mai mult o sa fie motive de descalificare, va rog sa păstrări argumentele pentru ANSC, caci nu suntem mici, si nici țeava nu e marfa noua pentru noi. Aveți timp până pe data de 9 la redactarea documentelor si a le aduce conform legislației care se refera la documentație si la livrarea de bunuri. Va scriu ultima data referitor la documentație, daca pe data de 9 nu va fi schimbări - depunem contestație.
Answer (1 May 2024, 23:01):
Cerințele de calificare vor rămâne neschimbate
Date:
1 May 2024, 08:37
Question's name:
O persoană calificată
Question:
Cu ce utilaj va fi transportat, referitoare la echipamentele tehnice - cu TIR de la fabrica care o sa se încarce si care va fi a treia companie care prestează servicii de transport internaționale care nu are nici o treaba cu achizitia. Țeava o sa fie in bare de 12 metri, in afara de TIR nu ai cu ce o transporta. Ce fel de echipamente, daca ea se încarcă in Europa si se descarca la Dvs? Prezenta declaraţia referitoare la echipamentele tehnice - ce sa prezinte daca ele nu se folosesc in acest caz?! Subcontractare și asociere - consultați DUAE capitolul C Informații privind utilizarea capacităților altor entități. Cifra de afaceri - DUAE Capitolul B Capacitatea economică și financiară. Pentru ce noi ca OE îndeplinim DUAE dar voi nici nu il citiți ce noi ca ofertanți completam? Ca daca il citiți nu solicitați o mie si una de documente. Acest fapt inca o data confirma ca Dvs nu înțelegeți scopul documentelor solicitate si ni nu dati dovada de profesionalism si calificare.
Answer (1 May 2024, 23:04):
Toate detaliile pentru livrare vor fi arătate în documentele care vor însoți oferta. Succes
Date:
2 May 2024, 09:43
Question's name:
Vor fi arătate în documentele
Question:
D-le Crăciun, noi înțelegem de unde bate vintul... dar va rugam frumos sa indicați la fiecare punct din documentația solicitata din anunț, care document concret din documentația prezentata de Dvs trebuie îndeplinit conform solicitării. De exemplu, specificații tehnice - trebuie îndeplinita Anexa 22 si asa mai departe. Noi ca OE nu trebuie sa compunem documente daca nu sunt formulare ca nu e in puterea noastră conform legii achizițiilor publice. Pe lingă aceasta va rugam sa completați DUAE câmpurile care trebuie îndeplinite de Dvs si in celelalte documente atașate, caci o parte trebuie sa fie completata de Dvs cur ar fi specificatii tehnice unde se indica Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 2, 3, 4, 6, 7, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1, 5.
Answer (2 May 2024, 12:54):
Ok, vom ține cont de recomandări! Mulțumim!
Țeavă din polietilenă PEHD PE100 RC PN10 SDR17 dn 250mm
Date:
7 May 2024, 15:38
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Care este motivul ca solicitati declaratie privind utilajul, personalul specializat
Answer (8 May 2024, 20:21):
A fost dat răspunsul la întrebările anterioare!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK