Select the type of procedure
Commercial procurement
21222202
1
Enquiry period
with
26.04.2024 16:19
to 10.05.2024 09:00
to 10.05.2024 09:00
2
Bidding period
with
10.05.2024 09:00
to 16.05.2024 08:00
to 16.05.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 000 000 MDL
Period of clarifications:
26 Apr 2024, 16:19 - 10 May 2024, 9:00
Submission of proposals:
10 May 2024, 9:00 - 16 May 2024, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
conform anunțului de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Apr 2024, 16:19
Date modified
8 May 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21222202
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini f1.pdf
caiet de sarcini f1.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini f1.pdf
caiet de sarcini f1.pdf
ID: e4f43737-9960-4b17-8721-c69e8bf43274
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.docx
ID: e4f43737-9960-4b17-8721-c69e8bf43274
Bidding Documents
Bidding Documents
-
8.05.24 09:00
Date:
27 Apr 2024, 11:52
Question's name:
Caiet de sarcini incomplet
Question:
Buna ziua! Va rugam insisten, pentru a evita confuzii si o neintelegere totala a caietului de sarcini si lucrarilor/serviciilor solicitate, si pentru a fi in cadru legal, si pentru ca eventual fiecare OE sa ofere devize corecte, faceti modificari si completari la caietul de sarcini, asa incat la fiecare punct sa fie indicate normele de consum in baza carora fiecare operator economic interesat sa fie capabil sa ofere o oferta corecta si toti operatorii interesati sa utilizeze aceleasi norme (h-om, cantitate/tip peise, si alte norme). Inginerii din cadrul directiei cunosc, ca pentru a primi o oferta concreta la un volum concret de lucrari, trebuie sa fie specificate nr de ore si tipul de materiale/unelte si alte parti componente pentru a indeplini o lucrare sau alta, fie asta serviciu de reparatie ori lucrari de contstructie.Ca exemplu va recomandam sa analizati caietul de sarcini depus de DETS Riscani.
Answer (29 Apr 2024, 08:36):
Mulțumim pentru recomondarea DVS, data viitoare când o să veniți cu astfel de recomandări indicați și număr procedurii.
Date:
29 Apr 2024, 08:52
Question's name:
Procedura recomandata
Question:
Buna ziua, iata nr. procedurii mentionate in intrebarea de mai sus ocds-b3wdp1-MD-1713332877416. Repetat va rugam sa efectuati schimbari.
Answer (29 Apr 2024, 10:42):
caiet de sarcini nu o să fie modificat. Vă recomandăm să formați oferta DVS în conformitate cu documentul normativ CPL-01.11:2015 Instrucțiuni privind normarea muncii în construcții.
Date:
1 May 2024, 08:34
Question's name:
Caiet de sarcini incomplet
Question:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).
Answer (8 May 2024, 08:59):
s-a modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK