Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.04.2024 11:15
to 09.05.2024 15:58
to 09.05.2024 15:58
2
Bidding period
with
09.05.2024 15:58
to 18.05.2024 15:58
to 18.05.2024 15:58
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
8 900 000 MDL
Period of clarifications:
24 Apr 2024, 11:15 - 9 May 2024, 15:58
Submission of proposals:
9 May 2024, 15:58 - 18 May 2024, 15:58
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație drumurilor din orasul Ialoveni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Apr 2024, 11:15
Date modified
2 May 2024, 16:33
Achizitii.md ID
21220466
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație drumurilor din orasul Ialoveni
Budget: 8900000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare rep.signed.pdf
anunț de participare rep.signed.pdf
Documents history
-
anunț de participare rep.signed.pdf
anunț de participare rep.signed.pdf
ID: 603dc119-490e-4a4b-bf73-b7ebe26abb9c
Bidding Documents
-
anunț de participare rep.signed.pdf
anunț de participare rep.signed.pdf
ID: 603dc119-490e-4a4b-bf73-b7ebe26abb9c
Bidding Documents
Bidding Documents
anunț de participare-
2.05.24 16:33
ds_lucrari drumuri 2024.docx
Documents history
-
ds_lucrari drumuri 2024.docx
ID: deb1a388-6695-46d0-821d-3d72bafb48b7
Bidding Documents
-
documentatia standard
ID: deb1a388-6695-46d0-821d-3d72bafb48b7
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia standard
2.05.24 16:33
Date:
2 May 2024, 12:59
Question's name:
Experienta
Question:
Buna ziua. Dupa care cerinte privind experienta sa ne conducem? Cele din caietul de sarcini, sau cele din anuntul de participare? Multumesc
Answer (2 May 2024, 16:41):
In anunt s-a comis o eruarie tehnica.
Date:
2 May 2024, 16:48
Question's name:
Experienta
Question:
In baza la ce lege stabiliti 5 ani de experienta?
Answer (3 May 2024, 09:32):
Bună ziua.
Experiența de 5 ani sa stabilit de către Grupul de lucru în baza documentației standart aprobat de către Ministerul Finanțelor.
Calitatea lucrărilor contează.
Date:
6 May 2024, 14:04
Question's name:
Experienta
Question:
Totuși, documentatia standart prevede clar 2 aspecte ale experienței necesare:
1) existența în ultimii 5 ani, a unui contract de 75 % din valoarea viitorului contract, sau
2) cumulativ, pe ultimul an, sa fie contracte de o valoare egala sau mai mare cu obiectivul licitat.
Cuvântul sau, prevede clar posibilitatea unei firme, care dispune de unul din condițiile de mai sus , de a participa.
Experienta de 5 ani, nu garantează calitatea. Majoritatea drumurilor Moldovei îs făcute de firme cu o experienta de peste 5 ani, și îs de o calitate deplorabila.
Putem sugera sa aveți responsabil tehnic care sa verifice calitatea lucrărilor.
Rugam sa va conduceți de legislație?
Answer (7 May 2024, 15:58):
Bună ziua!
Noi ne conducem de Legislația națională a Republicii Moldova din domeniul Achizițiilor Publice Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice.
La ceia ce vă referiți DVS este experiența similara, cerințele căruia sunt clar expuse în documentația de atribuire în conformitate cu DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări,
Solicităm să Vă conformați cerințelor stipulate în Documentația de atribuire.
Date:
9 May 2024, 13:55
Question's name:
Experienta
Question:
Totusi , pe baza legii, este stabilita in documentatia standart, criteriul de experienta necesara. Care e foarte clar.
In ce articol din lege, e indicat expres experienta de 5 ani?
Answer (9 May 2024, 15:57):
Bună ziua! Solicităm respectuos să Vă conformați cerințelor stipulate în Documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK