1
Enquiry period
with 18.04.2024 11:24
to 23.04.2024 08:00
2
Bidding period
with 23.04.2024 08:00
to 02.05.2024 08:00
3
Auction
with 03.05.2024 13:00
to 03.05.2024 13:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 16 200 MDL
Period of clarifications: 18 Apr 2024, 11:24 - 23 Apr 2024, 8:00
Submission of proposals: 23 Apr 2024, 8:00 - 2 May 2024, 8:00
Auction start date: 3 May 2024, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Vopsea siliconată , lavabilă, elastică, ecologică , fără miros. Ambalata înrecipiente de plastic (căldări) a cîte 10kg-15kg. Grandde luciu-mat; Consum specific: suprafețe netede – 70-75 ml/m2
Termenul de valabilitate din data livrării mai mare sau egal cu 18 luni.
Livrarea din contul agentului economic
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Stefan cel Mare nr.149
Web site
---
The contact person
Full name
Mihalachi Olga
Contact phone
+37369688973
Purchase data
Date created
Date modified
18 Apr 2024, 11:44
Estimated value (without VAT)
16 200 MDL
The minimum downward of the price
162 MDL
Achizitii.md ID
21216841
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, or. Ungheni str. Ștefan cel Mare, 149
Contract period
7 May 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Vopsea acrilică pentru lucrări interioare CPV: 44100000-1 - Construction materials and associated items
Quantity: 450.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE Vopsea-1.semnat
Technical Specifications
DUAE
18.04.24 11:24
Documentația standard Vopsea-1.semnat
Technical Specifications
Documentația standard
18.04.24 11:24
Anunț de participare Vopsea-1.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
18.04.24 11:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC LANGRAFT SRL

Normalized price: 8 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: Nu corespunde oferta propusă cu specificația solicitată de către Autoritatea Contractantă
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC Velias Grup SRL

Normalized price: 9 855 MDL
Status: Cancelled
Reason: Ofertă neconformă
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Vopsea acrilică pentru lucrări interioare
Date:
18 Apr 2024, 11:44
Question's name:
grafic de livrări a bunurilor
Question:
Stimat Domn/ Doamnă, Solicităm adăugarea unui grafic de livrări a bunurilor. Această adăugare ar facilita urmărirea progresului livrărilor și ar putea și să prevină potențialele discrepanțe sau întârzieri în procesul de livrare.
Answer (18 Apr 2024, 13:21):
Bună ziua! Nu vedem necesitatea unui grafic de livrări, Bunurile pot fi livrate tot volumul la o dată convenită de către părțile contractante după semnarea contractului .
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications