1
Enquiry period
with 17.04.2024 14:43
to 19.04.2024 15:55
2
Bidding period
with 19.04.2024 15:55
to 22.04.2024 16:25
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 48 000 MDL
Period of clarifications: 17 Apr 2024, 14:43 - 19 Apr 2024, 15:55
Submission of proposals: 19 Apr 2024, 15:55 - 22 Apr 2024, 16:25

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziția serviciilor de mentenanță a Sistemelor de securitate a clădirii CNPF pentru anul 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Strună
Contact phone
+373 22 859 534
Purchase data
Date created
17 Apr 2024, 14:43
Date modified
18 Apr 2024, 9:39
Achizitii.md ID
21216166
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunt de participare
17.04.24 14:43
anexa_1_caiet de sarcini.pdf anexa_1_caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
- Anexa 1
17.04.24 14:43
Date:
18 Apr 2024, 09:39
Question's name:
Concretizări
Question:
Rugăm se atașați cantitățile echipamentelor ( numărul detectorilor, sirenelor, butoanelor etc.). Totodată, vrem să concretizăm pe ce perioadă este necesar de a efectua mentenanța, lunar, trimestrial sau anual? Mulțumim.
Answer (18 Apr 2024, 15:55):
Buna ziua, toată informația relevantă este prezentată în anexa nr. 1 - Caietul de sarcini, inclusiv și perioada solicitată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.