1
Enquiry period
with 10.04.2024 09:50
to 23.04.2024 10:00
2
Bidding period
with 23.04.2024 10:00
to 30.04.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 233 232,21 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2024, 9:50 - 23 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals: 23 Apr 2024, 10:00 - 30 Apr 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Temei de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
10 Apr 2024, 9:38
Date modified
17 Apr 2024, 14:45
Estimated value (without VAT)
233 232,21 MDL
Achizitii.md ID
21204546
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
15 May 2024 09:41 - 29 Jun 2025 09:48
List of positions
1)
Title
Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178” CPV: 71319000-7 - Expert witness services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
tp m3 m3.1.pdf tp m3 m3.1.pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
tp acces cosauti .pdf tp acces cosauti .pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
tp m1, km 96-105.pdf tp m1, km 96-105.pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
tp oc. giurgiulesti.pdf tp oc. giurgiulesti.pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
tp r6, km 11,178 .pdf tp r6, km 11,178 .pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
tp m1 km 0-1 (sf).pdf tp m1 km 0-1 (sf).pdf
Bidding Documents
-
10.04.24 09:50
duae verificare 1.doc
Bidding Documents
-
11.04.24 16:06
dl ex tehnica.docx
Bidding Documents
-
17.04.24 14:45
Lot documents
tp r6, km 11,178 .pdf
-
10.04.24 09:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VIAAB Engineering" S.R.L.

Normalized price: 213 465,14 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic „VIAAB Engineering” S.R.L. a propus prețul de de 213 465,14 lei (două sute treisprezece mii patru sute șaizeci și cinci lei, 14 bani) fără TVA și 256 158,17 lei (două sute cincizeci și șase de mii o sută cincizeci și opt lei, 17 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate, pentru Lot 6, Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare cu privire la reconstrucția podurilor de încrucișare poziționate pe drumul republican R6 Chișinău – Orhei – Bălți, km 11,178”. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţilor financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietelor de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications