Select the type of procedure
Commercial procurement
21203542
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
950 596 MDL
Period of clarifications:
9 Apr 2024, 13:35 - 23 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals:
23 Apr 2024, 10:00 - 30 Apr 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform Temei de proiectare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Operatorul economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. care a propus prețul de 1 167 875,00, nu poate fi acceptată deoarece oferta depășeste cu 22,86 % valoare estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Din aceste considerente oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” căt și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Din aceste considerente oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” căt și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Date of cancellation
18 Jun 2024, 9:51
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Apr 2024, 13:35
Date modified
18 Jun 2024, 9:52
Achizitii.md ID
21203542
MTender ID
CPV
71320000-7 - Servicii de concepţie tehnică
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK