Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.04.2024 18:34
to 18.04.2024 22:30
to 18.04.2024 22:30
2
Bidding period
with
18.04.2024 22:30
to 24.04.2024 22:30
to 24.04.2024 22:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
690 000 MDL
Period of clarifications:
8 Apr 2024, 18:34 - 18 Apr 2024, 22:30
Submission of proposals:
18 Apr 2024, 22:30 - 24 Apr 2024, 22:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Apr 2024, 18:34
Date modified
9 Apr 2024, 18:23
Achizitii.md ID
21202655
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare pc2.semnat.pdf
anunt de participare pc2.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet sarcini
8.04.24 18:34
Echipament și accesorii pentru computer
Date:
9 Apr 2024, 12:38
Question's name:
word
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word.
Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați.
Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare.
Mulțumim anticipat!
Answer (9 Apr 2024, 15:36):
Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică.
Se acceptă așa?
Date:
11 Apr 2024, 14:00
Question's name:
3 LOTURI?
Question:
Stimata autoritate contractanta, dvstra ati indicat in descriere ca licitatia e divizata in 3 loturi iar de facto, in sistemul mtender e doar un singur lot. Cum sa intelegem?
Answer (11 Apr 2024, 17:19):
In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3
Care este întrebarea?
Date:
11 Apr 2024, 14:06
Question's name:
Termen de livrare 15 zile
Question:
Am constatat că termenul de livrare stabilit inițial de 15 zile nu este suficient pentru a furniza tehnica solicitată în conformitate cu standardele și cerințele specificate în caietul de sarcini. În vederea asigurării calității și conformității produselor, rugam respectuos prelungirea termenului de livrare la 30-40 de zile.
Answer (12 Apr 2024, 17:13):
Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament
Date:
11 Apr 2024, 15:05
Question's name:
Existenta centrului specializat autorizat de deservire
Question:
Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat.
Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici.
Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal.
Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.
Answer (11 Apr 2024, 17:31):
Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK