1
Enquiry period
with 08.04.2024 16:09
to 09.04.2024 16:30
2
Bidding period
with 09.04.2024 16:30
to 12.04.2024 16:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 28 000 MDL
Period of clarifications: 8 Apr 2024, 16:09 - 9 Apr 2024, 16:30
Submission of proposals: 9 Apr 2024, 16:30 - 12 Apr 2024, 16:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot 1: Carnete
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
8 Apr 2024, 15:58
Date modified
8 Apr 2024, 16:09
Estimated value (without VAT)
28 000 MDL
Achizitii.md ID
21202460
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
15 Apr 2024 16:04 - 30 Dec 2024 16:07
List of positions
1)
Title
Lot 1: Carnete CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 2500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Notograf Prim

Normalized price: 24 500 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice, Carnete , Mape, Cod CPV 22120000-7, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024. Până la termenul limită – data 12.04.2024, ora 16:30 au depus oferte: Pentru Lotul 1, Publicații tipografice, Carnete, au depus oferte 8 (opt) ofertanți: - „NOTOGRAF PRIM” SRL cu propunerea financiară în sumă de 24500,00 de lei fără TVA. - „ART ELEMENT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 25150,00 de lei fără TVA. - „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 25375,00 de lei fără TVA. - ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 25750,00 de lei fără TVA. - SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 27100,00 de lei fără TVA. - „ARTISORO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 27125,00 de lei fără TVA. - ÎS FEP „TIPOGRAFIA CENTRALĂ” cu propunerea financiară în sumă de 27350,00 de lei fără TVA. - „REXART” SRL cu propunerea financiară în sumă de 28250,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate pentru Lotul 1, s-au constatat următoarele: 1) Ofertele prezentate de operatorii economici „NOTOGRAF PRIM” SRL, „ART ELEMENT” SRL, „PRINT CARO” SRL și ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU”, corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 28000,00 lei fără TVA). Mostrele prezentate corespund cerințelor. 2) Oferta prezentată de „REXART” SRL în sumă de 28250,00 de lei fără TVA nu se încadrează în bugetul planificat și depășește valoarea estimată planificată a achiziției, prin urmare oferta nu corespunde cerințelor solicitate. În acest context, în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, AGEPI respinge oferta operatorului economic. 3) Ofertele operatorilor economici SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL, „ARTISORO” SRL și ÎS FEP „TIPOGRAFIA CENTRALĂ” corespund specificațiilor tehnice solicitate, dar nu îndeplinesc cerințele de calificare, deoarece nu au fost prezentate mostre la solicitare (a se vedea pct. 12 subpct. 7 din Anunțul de participare). Astfel, acestea au fost respinse în temeiul pct. 51 subpct. 1) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022. Astfel, pentru Lotul 1, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Carnetelor, operatorului economic „NOTOGRAF PRIM” SRL cu propunerea financiară în sumă de 24500,00 de lei fără TVA/29400,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice (ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției) și are cel mai scăzut preț, (în conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022). Pentru Lotul 2 Publicații tipografice, Mape, au depus oferte 4 (patru ofertanți) ofertanți: - „REXART” SRL cu propunerea financiară în sumă de 13750,00 de lei fără TVA; - „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 15850,00 de lei fără TVA; - ÎS FEP „TIPOGRAFIA CENTRALĂ” cu propunerea financiară în sumă de 16070,00 de lei fără TVA; - SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 27760,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate pentru Lotul 2, s-au constatat următoarele: 1) Ofertele prezentate de operatorii economici „REXART” SRL și „PRINT CARO” SRL, corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 17000,00 lei fără TVA). Mostrele prezentate corespund cerințelor. 2) Oferta prezentată de operatorul economic ÎS FEP „TIPOGRAFIA CENTRALĂ”, corespunde specificațiilor tehnice solicitate, propunerea financiară se încadrează în bugetul planificat și în valoarea estimată planificată a achiziției, dar oferta nu îndeplinește cerințele de calificare, deoarece nu au fost prezentate mostre la solicitare (a se vedea pct. 12 subpct. 7 din Anunțul de participare). În acest context, în temeiul pct. 51 subpct. 1) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, AGEPI respinge oferta operatorului economic. 3) Oferta prezentată de operatorul economic SC „TIPOGRAFIA nr. 1” în sumă de 27760,00 de lei fără TVA nu se încadrează în bugetul planificat și depășește valoarea estimată planificată a achiziției, prin urmare oferta nu corespunde cerințelor solicitate. Totodată, nu s-au prezentat mostre la solicitare. Astfel, În temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, AGEPI respinge oferta operatorului economic. Operatorii economici nu au datorii față de bugetul de stat, toate documentele solicitate au fost prezentate. Astfel, pentru Lotul 2, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Mapelor, operatorului economic REXART” SRL cu propunerea financiară în sumă de 13750,00 de lei fără TVA/16500,00 de lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice (ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției) și are cel mai scăzut preț (în conformitate cu prevederile pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022).
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Art Element SRL

Normalized price: 25 150 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 25 375 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Normalized price: 25 750 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 27 100 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

ARTISORO

Normalized price: 27 125 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

IS FEP "Tipografia Centrala"

Normalized price: 27 350 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

Rexart

Normalized price: 28 250 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications