1
Enquiry period
with 05.04.2024 14:44
to 15.04.2024 15:00
2
Bidding period
with 15.04.2024 15:00
to 26.04.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 166 666,67 MDL
Period of clarifications: 5 Apr 2024, 14:44 - 15 Apr 2024, 15:00
Submission of proposals: 15 Apr 2024, 15:00 - 26 Apr 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Tigaie electrică basculantă 180 litri – 200 litri
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Croitoru Natalia
Contact phone
022 252357
Purchase data
Date created
5 Apr 2024, 14:23
Date modified
9 Apr 2024, 13:15
Estimated value (without VAT)
166 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21200640
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
6 May 2024 14:25 - 31 Dec 2024 14:36
List of positions
1)
Title
Tigaie electrică basculantă - volumul cuvei 180 litri – 200 litri - confecționat din inox alimentar AISI 304 cu durabilitate înaltă; - cuva otel inox/fontă; - tigaie basculanta cu acționare manuală; - regimul de temperatura de la 50 pina la 300 °С  tensiune: 400V;  putere min.: 21 kW; - pentru eficientizarea distribuției căldurii capac INOX echilibrat si ergonomic cu mânere rezistente; - fund dublu pentru distribuție și reținere uniformă a căldurii; - înclinare la un unghi de minim 8500 ; - robinet de încărcare apa; - oprire automată în timpul răsturnării cazanului; - din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani; – deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova; – pe perioada garanției utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului; Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantina UM Bulboaca și UM Chișinău, str. Pietrarilor 3, până la data de 1 septembrie 2024. CPV: 39700000-9 - Domestic appliances
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE
Bidding Documents
-
5.04.24 14:44
documentatia standard utilaj tehnologic.docx
Bidding Documents
-
9.04.24 13:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

COMPANIA SUCCESULUI

Normalized price: 129 339,06 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TEHNO FOOD

Normalized price: 145 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Aquaprof

Normalized price: 208 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta acestuia corespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications