1
Enquiry period
with 04.04.2024 13:29
to 08.04.2024 10:00
2
Bidding period
with 08.04.2024 10:00
to 11.04.2024 10:00
3
Auction
with 12.04.2024 15:00
to 12.04.2024 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 41 666,66 MDL
Period of clarifications: 4 Apr 2024, 13:29 - 8 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals: 8 Apr 2024, 10:00 - 11 Apr 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Indiuhova Asea
Contact phone
022785181
Purchase data
Date created
4 Apr 2024, 13:29
Date modified
4 Apr 2024, 13:29
Achizitii.md ID
21199059
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexe 1-5.docx
Bidding Documents
Anexele (în format Word)
4.04.24 13:29
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
4.04.24 13:29
declaraţie privind confirmarea identitatii beneficiarilor efectivi.docx
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
4.04.24 13:29
proiect contract.docx
Bidding Documents
Proiect contract
4.04.24 13:29
2 anunţ de participare.signed.pdf 2 anunţ de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
4.04.24 13:29
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.