1
Enquiry period
with 03.04.2024 18:44
to 08.04.2024 17:00
2
Bidding period
with 08.04.2024 17:00
to 11.04.2024 17:00
3
Auction
12.04.2024 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 395 000 MDL
Period of clarifications: 3 Apr 2024, 18:44 - 8 Apr 2024, 17:00
Submission of proposals: 8 Apr 2024, 17:00 - 11 Apr 2024, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consumabile poligrafice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Garstea
Contact phone
079571835
Purchase data
Date created
3 Apr 2024, 18:44
Date modified
8 Apr 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21198656
CPV
22500000-5 - Plăci sau cilindri tipografici, alte echipamente de tipografie
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul nr. 1
Budget: 337750.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul nr. 2
Budget: 57250.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Lotul nr. 1
Date:
8 Apr 2024, 09:51
Question's name:
Licitație electronică pentru lotul 1.
Question:
Licitație electronică pentru lotul 1. Vă rugăm să verificați necesitatea unei proceduri de licitație electronică pentru lotul 1. Lotul 1 conține consumabile pentru trei tipuri diferite de echipamente pentru tipar: Poz. 2-4 - duplicator digital bazat pe serigrafie; Poz. 9-14 - masina offset industriala; Poz. 15-18 - imprimanta laser digitala de inalta performanta. Echipamentul necesită materiale originale. Prin urmare, producătorii lucrează cu distribuitorii locali ai produsului lor după marcă. Astfel, lotul 1 ar să conțină trei propuneri din partea reprezentanților producătorilor pe tip de echipament. O licitație electronică nu are sens. Deoarece suma fiecărei oferte va conține costul segmentului său de produse și va fie mai scăzut de valoarea declarată a lotului. Produse al tipurilor diferite vor concura. Nu veți obține rezultatul corect. Vă rugăm să luați în considerare două opțiuni pentru a aduce modificări termenilor procedurii de achiziție: 1) anularea licitației electronice; 2) modificați numărul și structura loturilor: Poz. 1-5 să mutați la lotul 2, deoarece Lotul 2 conține consumabile de același tip. Și conform experienței anilor trecuți, aceste bunuri au venit de la un singur furnizor. Poz. 15-18 - să alocati ca lot separat. Este mai ușor, desigur, să anulați licitația electronică.
Answer (8 Apr 2024, 16:50):
Stimate Operator Economic, vă informăm că atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de preţuri este precedată obligatoriu de licitația electronică. Vă rugăm să vă conformați cerințelor Autorității Contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.